رئیسی: تلاش متخصصان در سنگر تولید دشمن را زمین گیرتر می‌کند

رئیس جمهور با اشاره به اقدام بزرگ پتروپالایشگاه اصفهان در تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه سوخت پاک، کیفی‌سازی تولید در صنعت نفت را از جمله اهداف محوری دولت و موجب رفع آلایندگی و ارتقای سلامت مردم عنوان کرد. به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در مراسم بهره‌برداری رسمی از واحد تصفیه گازوئیل پتروپالایش اصفهان، ضمن

کد خبر : 1004
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
رئیسی: تلاش متخصصان در سنگر تولید دشمن را زمین گیرتر می‌کند



رئیس جمهور با اشاره به اقدام بزرگ پتروپالایشگاه اصفهان در تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه سوخت پاک، کیفی‌سازی تولید در صنعت نفت را از جمله اهداف محوری دولت و موجب رفع آلایندگی و ارتقای سلامت مردم عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در مراسم بهره‌برداری رسمی از واحد تصفیه گازوئیل پتروپالایش اصفهان، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از دست‌اندرکاران صنعت نفت و شرکت پتروپالایش اصفهان به خاطر اجرای این طرح بزرگ ملی، مدیریت تولید و مصرف در نفت، گاز و پتروشیمی کشور را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: مدیریت این دو بخش منجر به تولید محصول با کیفیت، رفع ناترازی و رونق صادرات محصولات نفتی خواهد شد که عواید آن بخش‌های دیگری را تقویت خواهد کرد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اقدام بزرگ این پتروپالایشگاه در تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه سوخت پاک، کیفی‌سازی تولید در صنعت نفت را از جمله اهداف محوری دولت و موجب رفع آلایندگی و ارتقای سلامت مردم عنوان کرد و گفت: به همان میزانی که اعداد و ارقام در تولید مورد توجه است، باید کیفیت در تولید بنزین، گازوئیل و سایر محصولات نفتی و پتروشیمی نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیسی در ادامه ضمن تقدیر از اقدام وزارت نفت برای جمع‌آوری گازهای مشعل در پالایشگاه‌ها، بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در کشور تاکید کرد و اهتمام جدی به فرهنگ‌سازی در این زمینه را گامی مهم در رفع ناترازی و همچنین رونق صادرات دانست.

رئیس جمهور برنامه محوری و ضمیمه کردن دانایی به توانایی‌ها، با ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفیت ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان را از جمله رموز موفقیت پتروپالایش اصفهان در اجرای این طرح بزرگ ملی برشمرد و اظهار داشت: همت بلند دست‌اندرکاران این طرح در به سرانجام رساندن آن، آن‌هم ۱۶ ماه زودتر از موعد مقرر، نویددهنده موفقیت‌های بزرگ دیگر در آینده است.

رئیسی میزان قابل توجه اشتغالزایی و استفاده از نیروی انسانی کارآمد در این طرح بزرگ ملی را از دیگر ویژگی‌های مهم آن عنوان و تصریح کرد: همچنان که اصفهان دیروز در سنگر دفاع مقدس با ۲۴ هزار شهید از عزت و شرف مردم این مرز و بوم دفاع کرد، امروز نیز شما در سنگر تولید روز به روز دشمن را ناامیدتر و زمین گیرتر می‌کنید.

رئیس جمهور بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ ملی از جمله طرح تصفیه گازوئیل پتروپالایشگاه اصفهان را موجب ایجاد امید در کشور و ناامیدی دشمن دانست و خطاب به مدیران صنعت نفت و پتروپالایشگاه اصفهان گفت: کار در این سنگر تولید را از آن جهت که متصل به نظامی مقدس است و منجر به گره‌گشایی از مردم و عقب راندن دشمن خواهد شد، مقدس بدانید و در جهت افزایش کار کمی، کیفی و نتیجه‌بخش تلاش کنید.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.