استقبال بیش از ۳۰ هزار نفر از«کیف پول شهروندی»/دیگر نیاز به ایستادن در صف و شارژ کارت بلیت نیست

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از استقبال شهروندان از« کیف پول شهروندی» خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن کیف پول شهروندی را در تلفن‌های همراه خود نصب کرده‌اند. به گزارش ایسنا، سعید جهانی با اعلام اینکه در تمام ایستگاه‌های مترو به ویژه گیت‌های

کد خبر : 1016
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
استقبال بیش از ۳۰ هزار نفر از«کیف پول شهروندی»/دیگر نیاز به ایستادن در صف و شارژ کارت بلیت نیست



مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از استقبال شهروندان از« کیف پول شهروندی» خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن کیف پول شهروندی را در تلفن‌های همراه خود نصب کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سعید جهانی با اعلام اینکه در تمام ایستگاه‌های مترو به ویژه گیت‌های ورودی، بارکدخوان نصب شده است، اظهار کرد: ممکن است در گیت‌های خروجی تعداد دستگاه‌های بارکدخوان کمتر باشد؛ اما حداقل در هر ایستگاه در یک گیت خروجی، دستگاه نصب شده است.

وی با اشاره به نصب دستگاه‌ها در ایستگاه‌های بی‌آرتی نیز خاطرنشان کرد: تعدادی از ایستگاه‌ها پیش از این نیز دستگاه نداشتند و نصب دستگاه مقرون به صرفه نبوده، اما در ایستگاه‌هایی که نیروی انسانی مستقر دارند، دستگاه نصب شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری تهران با بیان اینکه نواقص و ایرادات در حال رفع است، یادآور شد: با توجه به تماس‌های مردم با مراکز تماس شهرداری و ثبت نظرات در سایت‌های مختلف، در حال بروزرسانی اپلیکیشن و رفع نواقص هستیم.

جهانی با اشاره به استقبال قابل توجه مردم از کیف پول شهروندی، تصریح کرد: از هفته گذشته که اجرای طرح آغاز شده، بیش از ۳۰ هزار نفر اپلیکیشن کیف پول شهروندی را نصب کرده‌اند.

بر اساس گزارش سایت شهر، با اجرای این طرح  نیاز به ایستادن در صف‌های طولانی برای شارژ کارت بلیت نیست و شهروندان پس از شارژ حساب خود در کیف پول شهروندی می‌توانند از طریق QR کد پرداخت هزینه را در مترو انجام دهند. علاوه بر حذف سقف اعتباری، در صورت مفقودی کارت بلیت امکان بازگشت اعتبار با ساز و کارهای پیش‌بینی شده در اپلیکیشن وجود دارد و از طرفی دیگر استفاده از کیف پول شهروندی در چندین نقطه که به تدریج تحت پوشش طرح ABT قرار می‌گیرند، امکان‌پذیر می‌شود.

همچنین این امکان وجود دارد که در صورت مفقود شدن کارت بلیت و جلوگیری از سوء استفاده سایر افراد از کارت مفقودی، شهروندان به راحتی با مراجعه به حساب کاربری خود، کارت را باطل کنند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.