فرمانده نیروی زمینی ارتش: در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی‌کنیم

امیر سرتیپ حیدری گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در تمامی مرزهای کشورمان

کد خبر : 1046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴


امیر سرتیپ حیدری گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در تمامی مرزهای کشورمان مستقر است، اظهار کرد: استقرار ما در مرزهای کشور به این معنا نیست که خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند؛ بلکه بخاطر اشراف اطلاعاتی و امنیت پایدار  این نیرو است.
حیدری افزود: پیام استقرار نیروی زمینی ارتش در مزرها این است که ما در راستای ایجاد امنیت برای کشور و ملت‌، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: ما همواره باید در سنگر ماندن و سنگرنشینی را نسل به نسل به کارکنان جدید ارتش و نیروهای مسلح به‌صورت عملی آموزش دهیم و عرصه عملی آن، حضور در مرزهای کشور است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.