نائب‌قهرمان لیگ جهانی کاراته مدال خود را به فرزند شهید اهداء کرد

ایسنا/مازندران سرباز انتظامی استان مازندران که در مسابقات لیگ جهانی کاراته موفق به کسب عنوان نائب‌قهرمانی شد، مدال قهرمانی خود را به فرزند یکی از شهدای امنیت تقدیم کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرباز وظیفه امیررضا برزویی از قهرمانان ملی کشور، با حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته که در شهر لاراناکای کشور قبرس

کد خبر : 1212
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
نائب‌قهرمان لیگ جهانی کاراته مدال خود را به فرزند شهید اهداء کرد


ایسنا/مازندران سرباز انتظامی استان مازندران که در مسابقات لیگ جهانی کاراته موفق به کسب عنوان نائب‌قهرمانی شد، مدال قهرمانی خود را به فرزند یکی از شهدای امنیت تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرباز وظیفه امیررضا برزویی از قهرمانان ملی کشور، با حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته که در شهر لاراناکای کشور قبرس برگزار شد، موفق به کسب عنوان نائب‌قهرمانی در این مسابقات شد.

این گزارش حاکی است، این قهرمان ورزشی استان در مراسمی که با حضور سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان، معاونت‌ها و رؤسای پلیس‌های تخصصی همراه بود، مدال قهرمانی خود را به فرزند شهید والامقام “صادق تقوی” اهدا کرد.

این قهرمان ورزشی در این مراسم با بیان این که قهرمانان واقعی شهدا هستند، گفت: شهدا با ایثار و نثار خون خود امنیت را برای کشور رقم زدند تا در سایه آن ما جوانان این مرز و بوم بتوانیم به موفقیت‌های ورزشی و علمی دست پیدا کنیم.

سردار مفخمی نیز ضمن تبریک کسب موفقیت و اقدام ارزشمند این قهرمان ورزشی، گفت: تمام پیشرفت‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی که امروز شاهد آن هستیم به برکت ایثار و از خودگذشتگی جوانانی است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

نائب‌قهرمان لیگ جهانی کاراته مدال خود را به فرزند شهید اهداء کرد

وی از شهدا به عنوان قهرمانان واقعی جامعه یاد کرد و گفت: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در میدان‌های نبرد با دشمن قهرمانانه جنگیدند تا ما امروز بتوانیم  در آسایش و آرامش زندگی کنیم و کسب همه این موفقیت‌ها مرهون خون پاک شهدا است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این‌که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان الگوی صبر و استقامت هستند، باید همواره قدردان رشادت‌های آنان باشیم.

شهید صادق تقوی ۲۷ آبان سال ۱۳۸۸ در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.