محفوظی: اسرائیل بعد از ۱۵ مهر اسرائیل قبلی نخواهد شد

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آنقدر ضربه سهمگینی از سوی جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی وارد شد که هیچ‌گاه اسرائیل بعد از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ اسرائیل نخواهد شد. سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت، بیان کرد:  اتفاقی که از صبح روز

کد خبر : 1218
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
محفوظی: اسرائیل بعد از ۱۵ مهر اسرائیل قبلی نخواهد شد



یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آنقدر ضربه سهمگینی از سوی جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی وارد شد که هیچ‌گاه اسرائیل بعد از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ اسرائیل نخواهد شد.

سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت، بیان کرد:  اتفاقی که از صبح روز ۱۵ مهرماه شاهد آن هستیم، عملیات غرور آفرین و قهرمانانه برادران مجاهد فلسطینی است؛ این اقتدار آفرینی نتیجه صبر و پایداری و استقامت آنان بود و خداوند متعال وعده خود را در حق مردم فلسطین عملی کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: نصرت الهی شامل حال فلسطینی های مجاهد شد و ضربه بسیار سهمگینی به اسرائیل وارد شد. الان تن آنها گرم است و حس نمی کنند اما قطعا ضربه آنقدر سهمگین است که بعد از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ دیگر اسرائیل، اسرائیل نخواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیگر هیچ گاه اسرائیل به هیمنه قبلی خود برنخواهد گشت، تصریح کرد: از نگاه بنده همان طوری که رهبر عزیز انقلاب نابودی اسرائیل را در آینده بسیار نزدیک وعده داده بودند، امروز شمارش معکوس این وعده آغاز شد.

محفوظی گفت: ضربه جبهه مقاومت به اسرائیل، شمارش معکوس نابودی و محو اسرائیل از نقشه دنیا را کلید زد. برای مبارزان فلسطینی و محور مقاومت آرزوی پیروزی دارم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.