بازدید وزیر صمت از پروژه فولاد خرامه

ایسنا/فارس وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان فارس در رأس هیئتی از پروژه فولاد خرامه بازدید کرد. به گزارش خبرنگار ایسنا، در ادامه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس، علی آبادی، وزیر صمت امروز، ۲۰ مهرماه از روند ساخت کارخانه فولاد شهرستان خرامه بازدید کرد. این کارخانه در تولید

کد خبر : 1292
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
بازدید وزیر صمت از پروژه فولاد خرامه



ایسنا/فارس وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان فارس در رأس هیئتی از پروژه فولاد خرامه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در ادامه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس، علی آبادی، وزیر صمت امروز، ۲۰ مهرماه از روند ساخت کارخانه فولاد شهرستان خرامه بازدید کرد. این کارخانه در تولید گندله آهن فعالیت دارد.

 روند ساخت و اجرای این کارخانه با سرمایه‌گذاری بالغ بر یکصد هزار میلیارد ریال، با ظرفیت سالیانه ۲.۵ میلیون تن و با اشتغال ۴۳۰ نفر در شهرستان خرامه استان فارس پیگیری می‌شود.

شرکت گهر فرزانگان خرامه با هدف ایجاد ارزش افزوده در بخش معدنی و جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن و در راستای توسعه صنعت آهن و فولاد کشور و توسعه استخراج از پهنه‌های معدنی کشور در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و افتتاح چندین پروژه تولیدی وارد استان فارس شده است و رضا محتشمی‌پور معاون معادن و فراوری مواد وزارت صمت و فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شریف شهرستان‌های سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی در این سفر وزیر صمت را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.