کشف هزاران داروی غیرمجاز و فاسد از خانه‌ای در شرق تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از هزاران قلم داروی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از یک منزل مسکونی در شرق تهران خبرداد. به گزارش ایسنا، سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تخلیه و دپوی داروهای غیرمجاز و تقلبی توسط مالک یک خانه مسکونی در شرق تهران بررسی

کد خبر : 1362
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کشف هزاران داروی غیرمجاز و فاسد از خانه‌ای در شرق تهران



جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از هزاران قلم داروی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از یک منزل مسکونی در شرق تهران خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار مسعود مصدق در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تخلیه و دپوی داروهای غیرمجاز و تقلبی توسط مالک یک خانه مسکونی در شرق تهران بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد. در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به محل نگهداری از داروهای غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته که یک خانه مسکونی در شرق تهران بود، رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند.

مصدق ادامه داد: ماموران در جریان بازرسی از این خانه، ۱۴ هزار و ۷۳۲ قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند. همچنین یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده گفت که قصد داشته تا این داروها را از طریق تبلیغات در فضای مجازی و … به فروش برساند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده نیز گفت: بنابر نظر کارشناسان ارزش ریالی داروهای کشف شده دست‌کم ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است. این داروها به سازمان غذا و دارو تحویل داده شد.

وی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.