قالیباف: صهیونیست‌ها دودمان خود را به باد خواهند داد/ نهادهای حقوق‌بشری بی‌معنا شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با جنایات دیشب خود روی زشت و دست‌های خون آلود خود را به جهانیان نشان دادند. به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناکی علیه مردم مظلوم فلسطین به دست شیاطین صهیونیست رقم

کد خبر : 1424
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
قالیباف: صهیونیست‌ها دودمان خود را به باد خواهند داد/ نهادهای حقوق‌بشری بی‌معنا شده است



رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با جنایات دیشب خود روی زشت و دست‌های خون آلود خود را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناکی علیه مردم مظلوم فلسطین به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد. صهیونیست‌ها روی زشت کودک کش خود و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار کردند و نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملا بی‌معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دیگر دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است. ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم. ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌های خود انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی را به صورت هماهنگ انجام دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال بازکردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند. از همه جهان انتظار می‌رود برای پایان دادن به این جنایات به پا خیزند. صهیونیست‌ها با این اقدام دودمان خود را به باد خواهند داد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.