کرمانشاه به اندازه کافی دفتر خدمات گردشگری دارد؟!

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره با تعداد زیاد دفاتر خدمات مسافرتی در سطح شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر دفاتر باید به سمت کیفی‌سازی خدمات به مسافرین حرکت کنند.

 

به گزارش خبرگزاری اریکه (مرجع گردشگری کشور)، پنجمین جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه برای بررسی شکایات و رسیدگی به درخواست های صدور مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در سطح استان برگزار شد.

 

مهندس علی فعله گری در این نشست بر ضرورت افزایش نظارت ها و بازرسی های سرزده از آژانسهای مسافرتی استان تاکید کرد و گفت: نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی باید به گونه ای باشد که از تخلف ها و انحرافات احتمالی جلوگیری کند.

 

وی با بیان اینکه معاونت گردشگری این اداره کل رسیدگی به امور دفاتر خدمات مسافرتی در سطح استان را بر عهده دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با روند افزایش نظارت ها و بازدید های نامحسوس شاهد بهبود وضعیت خدمات دهی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش آمار شکایات از این دفاتر هستیم.

 

مهندس فعله گری در ادامه با اشاره با تعداد زیاد دفاتر خدمات مسافرتی در سطح شهر کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر دفاتر باید به سمت کیفی سازی خدمات به مسافرین حرکت کنند.

 

وی تاکید کرد: امروز برای ما کیفی سازی و رقابت پذیری دفاتر خدمات مسافرتی در اولویت قرار دارد و پس از آن به دنبال کمیت خواهیم رفت.

 

گفتنی است: در این نشست، پنج تقاضای احیاء و صدور مجوز برای دفاتر خدمات مسافرتی در سطح استان مطرح شد که در چهار مورد درخواست ها رد و یک مورد در شهرستان صحنه منوط به بررسی بیشتر شد. همچنین در نشست مذکور ۲ شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی شهر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد منجر به اختار کتبی به آزانس مربوطه و مورد دیگر رای به رد شکایت از دفتر خدمات مسافرتی داده شد.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *