ورود اتوبوس‌های برقی جدید درمسیر بهارستان تا اواخرآبان/ظاهر متفاوت اتوبوس‌های برقی جدید با سنتی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود اتوبوس‌های برقی جدید تا اواخر آبان ماه سال‌جاری خبر داد. مهدی علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام ورود اتوبوس‌های برقی به پایتخت گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی برای خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی قراردادی را با دو شرکت منعقد کرده و بنا است براساس قرارداد و مبلغ

کد خبر : 1464
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۱۰
ورود اتوبوس‌های برقی جدید درمسیر بهارستان تا اواخرآبان/ظاهر متفاوت اتوبوس‌های برقی جدید با سنتی



مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود اتوبوس‌های برقی جدید تا اواخر آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام ورود اتوبوس‌های برقی به پایتخت گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی برای خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی قراردادی را با دو شرکت منعقد کرده و بنا است براساس قرارداد و مبلغ پرداخت شده به صورت فازبندی و براساس زمان بندی این اتوبوس‌ها تحویل شرکت واحد اتوبوسرانی بشود.

وی بیان کرد: قرارداد تولید ۵۰۰ اتوبوس برقی با شرکت «مپنا» و تولید ۵۰۰ اتوبوس برقی دیگر نیز با شرکت «آلن نور» است که بخشی به صورت داخلی و بخشی نیز با مجوز وزارت صمت به صورت وارداتی خواهد بود و به غیر از این دو قرارداد، قرارداد دیگری برای تولید اتوبوس برقی نداریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد زمان بندی تحویل اتوبوس های برقی، گفت: حداقل حدود ۳۰ الی ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی را برای خط جمهوری-بهارستان تا اواخر آبان ماه فعال می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اتوبوس‌های برقی که قرار است وارد ناوگان شود به مانند قدیم نیست که سیم داشته باشد و از برق بالاسری تغذیه کند، افزود: اتوبوس‌های برقی باطری دارد و مدل آن کاملا متفاوت از اتوبوس‌های برقی سنتی است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.