تیراندازی در مرکز واشینگتن با ۴ کشته

پلیس آمریکا اعلام کرد: یک جوان ۱۹ ساله روز گذشته (پنج‌شنبه) در مرکز ایالت واشینگتن با شلیک گلوله سه نفر را از پای درآورده و سپس خودکشی کرده است. به گزارش ایسنا، در جریان این تیراندازی یک پسر نوجوان ۱۳ ساله و دو زن جوان ۱۸ و ۲۱ ساله کشته شدند. به گفته پلیس، یک

کد خبر : 1472
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
تیراندازی در مرکز واشینگتن با ۴ کشته



پلیس آمریکا اعلام کرد: یک جوان ۱۹ ساله روز گذشته (پنج‌شنبه) در مرکز ایالت واشینگتن با شلیک گلوله سه نفر را از پای درآورده و سپس خودکشی کرده است.

به گزارش ایسنا، در جریان این تیراندازی یک پسر نوجوان ۱۳ ساله و دو زن جوان ۱۸ و ۲۱ ساله کشته شدند.

به گفته پلیس، یک مرد جوان دیگر نیز در این حادثه به شدت زخمی شده و شرایط جسمی وی ناپایدار است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس ضمن انتشار این خبر گزارش داده است که هنوز اطلاعاتی در مورد انگیزه این تیراندازی مرگبار به دست نیامده و تحقیقات پلیس آغاز شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) می‌گوید: قتل و خودکشی با استفاده از اسلحه طی سال‌های اخیر در ایالات متحده به بالاترین حد خود رسیده است.

خشونت مسلحانه و کشتارهای جمعی به ویژه در مدارس و دانشگاه‌های آمریکا به رغم آنکه سالانه قربانیان زیادی در این کشور می‌گیرد، جزو حوادث متداول و همیشگی در زندگی روزمره آمریکایی‌ها شده، با این حال این حوادث مرگبار تا حد زیادی در ایالات متحده جنبه سیاسی دارد و حامیان ضرورت کنترل اسلحه را در مقابل سیاستمدارانی قرار می‌دهد که به رغم نگرانی‌ها و انتقادهای مردم همچنان به شدت از حق حمل سلاح حمایت می‌کنند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.