بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات صبح امروزشان، آمریکا را شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین دانستند و تاکید کردند: دست آمریکایی‌ها تا مرفق به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکایی‌ها در حال مدیریت این جنایات هستند. بیانات ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

کد خبر : 1599
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۳۵
بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات صبح امروزشان، آمریکا را شریک جرم رژیم صهیونیستی در جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین دانستند و تاکید کردند: دست آمریکایی‌ها تا مرفق به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکایی‌ها در حال مدیریت این جنایات هستند. بیانات ایشان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید استان لرستان با اشاره به مظلومیت‌ توام با صبوری و اقتدار مردم غزه در مقابل جنایات مداوم رژیم صهیونیستی تأکید کردند: رژیم زخم‌خورده و از پاافتاده اشغالگر در حال گرفتن انتقام ضربه کاری رزمندگان فلسطینی از مردم غزه است.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند: اما بدون تردید و با وجود همه حمایت‌های اشرار عالم و همدستی قطعی آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها، این همه ظلم و جنایت، در نهایت راه به جایی نمی‌برد و در این قضیه و قضایای آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است.

آیت‌الله خامنه‌ای حوادث جاری در غزه را حوادثی آینده‌ساز دانستند و با اشاره به مظلومیت توام با اقتدار مردم پراستقامت غزه گفتند که دشمن ددمنش و خونخوار، برای جنایت و کشتار کودک و زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم غزه به معنای عمیق و حقیقی کلمه مظلوم‌اند.

خبرگزاری فرانسه با انتشار بیانات امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گزارش داد: رهبری ایران روز چهارشنبه در یک سخنرانی ایالات متحده را متهم کرد که حملاتی را که اسرائیل در واکنش به عملیات هفتم اکتبر حماس علیه غزه انجام می‌دهد، «هدایت می‌کند».

این خبرگزاری با اشاره به حملات سهمگین رژیم صهیونیستی در طول بیش از دو هفته گذشته علیه مردم فلسطین در غزه افزود: آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تاکید کرد که آمریکا شریک مسلم جنایتکاران است و ایالات متحده به نوعی جنایتی را که در غزه انجام می‌شود، هدایت می‌کند.

رهبری ایران ادامه داد: دست آمریکایی‌ها به خون مظلومان، کودکان، بیماران، زنان و دیگران آلوده است.

همچنین شبکه العربیه در گزارشی با این تیتر که «آیت‌الله خامنه‌ای آمریکا را به همدستی در جنایات اسرائیل در غزه متهم کرد» به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت.

العربیه گزارش داد:  هبری ایران طی یک سخنرانی در تهران گفت که قطعا آمریکا همدست رژیم صهیونیستی در جنایاتش علیه غزه است. در واقع این آمریکاست که جنایات غزه را سازماندهی می‌کند.

بخش انگلیسی شبکه المنار گزارش داد: رهبر معظم ایران تاکید کرد که آمریکا جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان در غزه را هدایت می‌کند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نوشت:  آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران گفت که ایالات متحده در جنایات اسرائیل در غزه شریک است. 

یدیعوت آحارونوت افزود: وی گفت که اسرائیل از غیرنظامیان انتقام می‌گیرد زیرا در برابر مقاومت شکست خورده است و شکست خواهد خورد. او تاکید کرد: دیدار سران ایالات متحده، آلمان، انگلیس و فرانسه نشان دهنده نگرانی آنها از فروپاشی اسرائیل است.

روزنامه تایمز آو ایندیا هم با انتشار بیانیات صبح امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: رهبری ایران روز چهارشنبه در اظهاراتی ایالات متحده را شریک جرم اسرائیل در جنایات آن علیه غزه دانست و تاکید کرد که در واقع این واشنگتن است که این جنایت را هدایت می‌کند.

روزنامه تایمز آو اسرائیل هم نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، ایالات متحده را به «هدایت» حملاتی که اسرائیل علیه نوار غزه در پاسخ به حمله هفت اکتبر حماس انجام می‌دهد، متهم کرد.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد: آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی خود در تهران گفت که «آمریکا شریک مسلم جنایتکاران است».

رسانه‌های دیگری ازجمله شبکه ان‌دی‌تی‌وی، بخش انگلیسی شبکه المیادین، شبکه راشا تودی و رسانه‌های اسپانیایی زبان همچون خبرگزاری آنسا و لاپرنسا لاتینا بیانات امروز مقام معظم رهبری را منتشر کردند.

ایشان در بخش دیگری از سخنرانی خود با تجلیل از صبوری و توکل مردم مظلوم غزه به برخی مظاهر و تصاویر صبر و استقامت آنها اشاره کردند و افزودند: پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است.

رهبر انقلاب همچنین صبوری مردم غزه را بسیار مهم و نشان‌دهنده شکست دشمن در به تسلیم کشاندن فلسطینی‌ها خواندند و تأکید کردند: همین صبوری و توکل به‌ داد مردم غزه خواهد رسید و در نهایت آنها را پیروز میدان خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار دیگر ضربه وارد شده در حمله شنبه ۱۵ مهر رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب را تعیین‌کننده و بی‌سابقه خواندند و گفتند: با گذشت زمان، غیر قابل ‌ترمیم بودن آن ضربه کاری، بیشتر در حال آشکار شدن است.

ایشان در نکته مهم دیگری، آمریکا را شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست خواندند و تأکید کردند: دست آمریکایی‌ها تا مرفق به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکایی‌ها در حال مدیریت این جنایات هستند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.