محبی نجم‌آبادی: وزارت اقتصاد نگاه ویژه‌ای در دادن تسهیلات خُرد داشته باشد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارت اقتصاد بستری فراهم کند تا افراد بتوانند از تسهیلات خرد استفاده کنند. بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد وزارت اقتصاد در اعطای تسهیلات خرد، فرزندآوری و ازدواج، بیان کرد: مردم رونق تورمی را به رکود غیرتورمی ترجیح می دهند. مردم حاضر هستند

کد خبر : 1652
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
محبی نجم‌آبادی: وزارت اقتصاد نگاه ویژه‌ای در دادن تسهیلات خُرد داشته باشد



یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارت اقتصاد بستری فراهم کند تا افراد بتوانند از تسهیلات خرد استفاده کنند.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد وزارت اقتصاد در اعطای تسهیلات خرد، فرزندآوری و ازدواج، بیان کرد: مردم رونق تورمی را به رکود غیرتورمی ترجیح می دهند. مردم حاضر هستند تورم باشد اما رونق وجود داشته باشد. متاسفانه بانک ها ارایه تسهیلات خرد را محدود کردند. ما امیدوار هستیم و مطالبه داریم که وزیر اقتصاد توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت اقتصاد باید نگاه جدی برای حل این مشکل و اعطای تسهیلات خرد به مردم داشته باشد. با توجه به افزایش قیمت ها در حوزه های مختلف، لازم است که بستری فراهم شود تا افراد بتوانند از تسهیلات خرد استفاده کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت و وزارت اقتصاد باید به صورت ویژه به این موضوع نگاه کرده تا اعطای تسهیلات از سوی بانک ها گسترده تر شود. زیاده روی هم نباید صورت بگیرد. وزیر اقتصاد نقش مهمی در این حوزه دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: شخص وزیر باید ارزیابی انجام دهد که چه میزان تسهیلات خرد قابل بازگشت است. بیشتر گرفتاری ما در بازگشت تسهیلات کلان است. بازگشت تسهیلات خرد، هم سریع است و هم از سوی دیگر مشکلات مردم را حل می‌کند. رویه کنونی باید اصلاح شود.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.