باهنر: مشارکت بالا از انتخاب اصلح هم مهم‌تر است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همه نهادها و جریانات سیاسی باید تلاش کنند تا مشارکت اوج بگیرد و از ۵۵ درصد عبور کند. به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان در اسفند سال جاری اظهار کرد: رهبر انقلاب بر سلامت،

کد خبر : 1668
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۲۵
باهنر: مشارکت بالا از انتخاب اصلح هم مهم‌تر است



رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همه نهادها و جریانات سیاسی باید تلاش کنند تا مشارکت اوج بگیرد و از ۵۵ درصد عبور کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان در اسفند سال جاری اظهار کرد: رهبر انقلاب بر سلامت، رقابت و مشارکت در این دوره تاکید دارند. مشارکت در این دوره برای ما بسیار مهم است و بالارفتن مشارکت مهم‌تر از نوع انتخاب است. حتی می‌توان گفت مشارکت بالا از انتخاب اصلح هم مهم‌تر است. همه ما موظف هستیم که تلاش کنیم تا این افزایش مشارکت اتفاق بیفتد.

او با اشاره به ثبت‌ نام خود در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با محاسبات شخصی خودم، اصرار دوستان و افزایش مشارکت در این دوره حاضر شدم و اگر قرار باشد در حوزه انتخابیه تهران با نرخ مشارکت پایین اول شوم برایم مطلوب نیست اما مشارکت بالا را مهم‌تر از انتخاب خودم می‌دانم.

باهنر تأکید کرد: همه نهادها و جریانات سیاسی باید تلاش کنند تا مشارکت اوج بگیرد و از ۵۵ درصد عبور کند. البته اگر مشارکت بالا رود و افراد اصلح هم انتخاب شوند این مطالبه بحق رهبری و مطلوب ماست.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره جنگ غزه و کشتار غیر نظامیان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی باعث غرور و افتخار مسلمانان است چون ساختار پرادعای صهیونیست‌ها در حوزه امنیت را به هم ریخت و ضربات سنگینی به وجهه دروغین این رژیم وارد کرد.

وی افزود: جنگ غزه باعث شد صهیونیست‌ها بر ظلم خودشان بیفزایند و رسوا شوند. این اقدامات معنای واقعی آپارتاید است. امروز تنها نقطه‌ جهان که رژیم آپارتاید حاکم است در سرزمین‌های اشغالی است که حق حیات برای هیچکس قائل نیست.

باهنر یادآور شد: هر روز که از عمر پلید صهیونیست‌ها می‌گذرد عمق واقعی خباثت این رژیم بیشتر آشکار می‌شود. در جریان بمباران اخیر در غزه هزاران کودک بی‌گناه را کشتند و ذات پلید خود را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

باهنر تأکید کرد: جو بایدن، رئیس‌جمهوری جنایتکار آمریکا، هم دلخوشی از دولت نتانیاهو ندارد. امیدواریم که این غده سرطانی هرچه زودتر نابود شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مواضع ایران برای برگزاری رفراندوم در فلسطین گفت: امیدواریم این بیداری در جهان اسلام شکل بگیرد و به‌زودی شاهد سقوط رژیم منحوس صهیونیستی باشیم. قطعا جهان بدون رژیم صهیونیستی دنیای بهتری خواهد بود.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.