همکاری زیمنس و مایکروسافت برای ساخت دستیار هوش مصنوعی

غول صنعتی آلمانی زیمنس آگ با مایکروسافت برای طراحی دستیار مجهز به هوش مصنوعی برای بهبود همکاری میان انسان و ماشین آلات بخش تولید، همکاری می‌کند. به گزارش ایسنا، زیمنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که «دستیار زیمنس اینداستریال کوپایلت» از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد، بهینه‌سازی و اشکال‌زدایی کدهای اتوماسیون به عنوان ابزاری برای

کد خبر : 1736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۲۸
همکاری زیمنس و مایکروسافت برای ساخت دستیار هوش مصنوعی



غول صنعتی آلمانی زیمنس آگ با مایکروسافت برای طراحی دستیار مجهز به هوش مصنوعی برای بهبود همکاری میان انسان و ماشین آلات بخش تولید، همکاری می‌کند.

به گزارش ایسنا، زیمنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که «دستیار زیمنس اینداستریال کوپایلت» از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد، بهینه‌سازی و اشکال‌زدایی کدهای اتوماسیون به عنوان ابزاری برای صرفه‌جویی در زمان برای شرکت‌ها استفاده می‌کند. این شرکت اعلام کرد این دستیار، کاری را که پیش از این، هفته‌ها طول می‌کشید، به چند دقیقه کاهش می‌دهد.

مایکروسافت پس از سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد دلاری در شرکت OpenAI که سازنده چت بات هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی است، در یکپارچه کردن دستیارهای هوش مصنوعی مولد در محصولات و خدمات خود، پیشگام بوده است. این شرکت اکنون سرگرم ساخت دستیارهایی با شرکای خود برای کمک به بخش‌های صنعتی شامل خودروسازی، بسته‌بندی کالاهای  مصرفی و ماشین‌سازی است.

رولاند بوش، مدیرعامل زیمنس گفت: این پتانسیل متحول کردن شیوه طراحی، توسعه، تولید و اجرای شرکت‌ها را دارد. دسترس پذیر کردن گسترده همکاری انسان و ماشین، به مهندسان اجازه می‌دهد تا طراحی کد را تسریع کرده، نوآوری را افزایش دهند و با کمبود نیروی کار ماهر مقابله کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تامین کننده خودرو آلمانی شفلر در حال حاضر از یک دستیار مشابه برای تولید کد برای سیستم‌های اتوماسیون برنامه نویسی و کاهش زمان خرابی در کارخانه‌ها استفاده می‌کند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.