توضیح «هما» درباره پروازهای نجف/ برنامه‌ریزی برای انجام پروازها به فرودگاه بغداد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تا زمان اعلام فرودگاه نجف مبنی‌بر پذیرش هواپیماهایی که امکان فرود در این فرودگاه را ندارند، چهار پرواز فوق‌العاده به مقصد فرودگاه بغداد انجام می‌شود. به گزارش ایسنا، چندر روز پیش بود که اعلام شد فرودگاه نجف به‌علت مشکل پیش‌آمده روی باند تا اطلاع ثانوی تعطیل است؛ از این

کد خبر : 1754
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
توضیح «هما» درباره پروازهای نجف/ برنامه‌ریزی برای انجام پروازها به فرودگاه بغداد



هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تا زمان اعلام فرودگاه نجف مبنی‌بر پذیرش هواپیماهایی که امکان فرود در این فرودگاه را ندارند، چهار پرواز فوق‌العاده به مقصد فرودگاه بغداد انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، چندر روز پیش بود که اعلام شد فرودگاه نجف به‌علت مشکل پیش‌آمده روی باند تا اطلاع ثانوی تعطیل است؛ از این رو برنامه‌ریزی‌ برای انتقال پروازها به فرودگاه بغداد انجام شد.

در این راستا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به مشکل باند فرودگاه نجف و کاهش طول باند این فرودگاه، فرود هواپیماهای ایرباس A۳۰۰ – ۶۰۰ و AB۴ «هما» در این فرودگاه امکان‌پذیر نیست. از این رو تا برطرف شدن این مشکل و بازگشت شرایط به حالت عادی، تا اطلاع ثانوی  پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد فرودگاه نجف متوقف شده است.

در این اطلاعیه همچنی آمده است: تا زمان اعلام فرودگاه نجف مبنی‌بر پذیرش هواپیماهای مذکور، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مقرر شد چهار پرواز فوق‌العاده (رفت و برگشت) به مقصد فرودگاه بغداد انجام شود. 

این پروازها در روزهای جمعه (۱۲ آبان) و دوشنبه (۱۵ آبان) با شماره پرواز ۵۳۳۱ در مسیر تهران به بغداد با شماره پرواز ۵۳۵۰ در مسیر بغداد به تهران انجام می‌شوند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.