تخلفات تبلیغاتی در صدر جرائم انتخاباتی استان سمنان

ایسنا/سمنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: تخلفات تبلیغاتی در این استان در صدر تخلفات داوطلبان در دوره های قبل قرار دارد. محمدتقی گُلی شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانداری سمنان اظهار کرد: حداکثر تخلفات انجام شده در سال‌های گذشته

کد خبر : 1756
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۵۳
تخلفات تبلیغاتی در صدر جرائم انتخاباتی استان سمنان



ایسنا/سمنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: تخلفات تبلیغاتی در این استان در صدر تخلفات داوطلبان در دوره های قبل قرار دارد.

محمدتقی گُلی شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانداری سمنان اظهار کرد: حداکثر تخلفات انجام شده در سال‌های گذشته در حوزه تبلیغات بوده است لذا باید تلاش شود از اینگوته تخلفات در انتخابات امسال پیشگیری شود.

وی به برنامه های این استان در حوزه نظارت بر انتخابات پرداخت و افزود: در ستاد پیشگیری از جرم، تخلفات بررسی و تقسیم خواهد شد و بنابر نوع تخلف پس از تذکرات اولیه و متعدد برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: پیشگیری های لازم قبل از برخورد انجام شود تا درصد وقوع تخلفات به کمترین میزان خود برسد.

گلی بر لزوم رعایت مر قانون تاکید و اضافه کرد: رعایت درست ماده ۸۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به سلامت انتخابات کمک شایانی خواهد کرد.

وی از تشکیل ستاد شهرستانی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در حوزه های انتخاباتی چهارگانه استان خبر داد و تاکید کرد به تخلفات احتمالی انتخاباتی رسیدگی خواهد شد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شعب رسیدگی به تخلفات در دادسراها تشکیل شده است و در ساعات مختلف پاسخگوی سوالات مردم است.

وی تاکید کرد: لازم است در حوزه فضاهای مجازی جلساتی برای توجیه مدیران کانال ها انجام شود.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.