مردم کردستان در مقابل شعارهای توخالی تجزیه‌طلبان ایستادگی کردند

رئیس‌جمهور صحنه‌ای را که مردم غزه با استقامت و ایستادگی خود رقم زده‌اند، باعث بیداری در جهان دانست و گفت: امروز مردم جهان به روشنی دریافته‌اند که نظام استکبار به سرکردگی آمریکا و با همراهی چند کشور شرور اروپایی به چیزی جز منافع خودشان نمی‌اندیشند و انسان، شرافت و حقوق بشر برای آن‌ها هیچ ارزشی

کد خبر : 1770
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
مردم کردستان در مقابل شعارهای توخالی تجزیه‌طلبان ایستادگی کردند



رئیس‌جمهور صحنه‌ای را که مردم غزه با استقامت و ایستادگی خود رقم زده‌اند، باعث بیداری در جهان دانست و گفت: امروز مردم جهان به روشنی دریافته‌اند که نظام استکبار به سرکردگی آمریکا و با همراهی چند کشور شرور اروپایی به چیزی جز منافع خودشان نمی‌اندیشند و انسان، شرافت و حقوق بشر برای آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کردستان، در اجتماع باشکوه مردم سنندج با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام شرایطی رنج‌آور برای مردم غزه و آزادگان جهان پیش آورده‌اند، تصریح کرد: امروز شاهد دو صحنه و عرصه هستیم؛ یکی صحنه‌ای سیاه و جنایت‌بار از شدیدترین جنایات، ظلم‌ها، تجاوزات و بمباران‌ها علیه مردمی که جرم آنها صرفا دفاع از وطن، خانه و کاشانه خود است و دیگری صحنه‌ای زیبا از حق‌خواهی، عدالت‌طلبی و استقلال‌خواهی که مردم مظلوم غزه رقم زده‌اند.

وی صحنه‌ای را که مردم غزه با استقامت و ایستادگی خود رقم زده‌اند، باعث بیداری در جهان دانست و افزود: امروز مردم جهان به روشنی دریافته‌اند که نظام استکبار به سرکردگی آمریکا و با همراهی چند کشور شرور اروپایی به چیزی جز منافع خودشان نمی‌اندیشند و انسان، شرافت و حقوق بشر برای آنها هیچ ارزشی ندارد. امروز مردم دنیا می‌دانند که عامل اصلی جنایات کسانی هستند که در ظاهر بزرگترین مدعیان حقوق بشر و در واقع اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند. امروز به برکت خون شهیدان و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره رژیم غاصب صهیونیستی را رژیمی تجاوزکار معرفی می‌کرد، همه دریافته‌اند که ناقضان و متجاوزان حقیقی به حقوق انسان‌ها چه کسانی هستند!

وی اظهار داشت: امروز همه دریافته‌اند که اساس وجودی رژیم صهیونیستی بر قتل، کشتار، تخریب و تجاوز است. امروز همه به حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند و ملت‌ها بیدار شده و فهمیده‌اند که دوست کیست و دشمن کدام است؛ مردم دنیا دیگر به خوبی ماهیت رژیمی که ۴ هزار کودک را به قتل رسانده، شناخته‌اند.

مردم کردستان در مقابل شعارهای توخالی تجزیه‌طلبان ایستادگی کردند

رئیس‌جمهور در ادامه مردم استان کردستان را مردمی با صفا، با وفا، مخلص و با بصیرت توصیف کرد که در مقابل شعارهای توخالی تجزیه‌طلبان و معاندان ایستادگی کردند و خاطرنشان کرد: جوانان، پیشمرگه‌ها و همه مردم کردستان حقیقتا در جای‌جای این استان از خودگذشتگی و افتخارآفرینی کردند و با ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان برای این استان امنیت و آرامش آفریدند و امروز این امنیت، انسجام و آرامش بستر توسعه استان است.

ادامه دارد ….



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.