توضیح دفتر مخبر درباره خرید ماسک از اروپا در دوران کرونا

معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری درباره برخی برداشت‌ها از سخنان محمد مخبر در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام توضیحاتی منتشر کرد. به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: «معاون اول رئیس جمهور امروز در مراسم معارفه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ضمن تشریح برخی اقدامات آن

کد خبر : 1780
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۲۳
توضیح دفتر مخبر درباره خرید ماسک از اروپا در دوران کرونا



معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری درباره برخی برداشت‌ها از سخنان محمد مخبر در مراسم تودیع و معارفه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است:

«معاون اول رئیس جمهور امروز در مراسم معارفه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ضمن تشریح برخی اقدامات آن ستاد در مقطع فراگیری کرونا، اظهار داشت:

در آن ایام هزینۀ تهیه ماسک را به یکی از دوستان دادیم تا در روزهایی که ماسک نداشتیم ۵۰ میلیون ماسک به کشور وارد کند. این فرد به یکی از کشورهای اروپایی رفت اما در فرودگاه تمامی ماسک‌ها را ضبط کردند. همچنین وقتی ما واکسن کرونا را ساختیم، مواد اولیه و تجهیزات ما را نیز ضبط کردند و شرکت دانش بنیانی را که قرار بود مهندسی معکوس کنند را هم تحریم کردند.

بدیهی است روایت عنوان شده در خصوص اقدامات غیر انسانی در ممانعت از دسترسی مردم کشورمان به ماسک و تحریم تجهیزات واکسن، دایر بر عملکرد و فعالیت دولت‌های آن کشورها بوده است.»

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.