هدیه رئیس جمهور به ۱۱۰ عروس و داماد کردستانی

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با شرکت در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج استان کردستان هدیه رئیس جمور را به آنها اهدا کرد. به گزارش ایسنا، در حاشیه سفر رییس جمهور به استان کردستان، حجت الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج شرکت کرد و با ابلاغ سلام و

کد خبر : 1788
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
هدیه رئیس جمهور به ۱۱۰ عروس و داماد کردستانی


هدیه رئیس جمهور به  ۱۱۰ عروس و داماد کردستانی

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با شرکت در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج استان کردستان هدیه رئیس جمور را به آنها اهدا کرد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه سفر رییس جمهور به استان کردستان، حجت الاسلام صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج شرکت کرد و با ابلاغ سلام و تبریک از سوی رییس جمهور، برای آنها آرزوی خوشبختی کرد.
در این جشن که برای ۱۱۰ زوج از شهروندان استان کردستان برپا شد، به برکت سفر رئیس جمهور  به سنندج به هر کدام از عروس و دامادها، جهزیه کامل تقدیم شد.
رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این مراسم که با حضور زوج ها و خانواده هایشان صورت گرفت، اظهارکرد: من به عنوان یک طلبه شیعه در میان شما براداران و خواهران اهل تسنن احساس غربت نمی‌کنم، و همانند خانواده های شما جوانان امروز بسیار خوشحالم که راهی خانه های بخت می‌شوید و از برکت حضور آقای رئیسی در کردستان، شرایط زندگی برای شما زوج های عزیز مهیا شده است.
در این جشن ازدواج که انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز حضور داشت، حواله های دریافت جهزیه کامل به همراه یک جلد کلان الله مجید به ۱۱۰ عروس و داماد اهدا شد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.