کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال با وعده دروغین تحویل خودروهای خارجی از ۶ شهروند کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بهشهر خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی

کد خبر : 1867
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر


ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال با وعده دروغین تحویل خودروهای خارجی از ۶ شهروند کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار “حسن مفخمی شهرستانی” اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی بهشهر پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم با وعده‌های دروغین تحویل خودروهای خارجی به مالباختگان از ۶  شهروند بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

سردار مفخمی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در سرمایه‌گذاری‌های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

کشف ۱۷۱ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق و سرقتی در بابل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۷۱ میلیارد ریالی انواع کالاهای سرقتی و قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور استانی در شهرستان بابل خبر داد.

سردار”سیدموسی حسینی” با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم‌های عملیاتی در ۳۹ نقطه شهرستان بابل به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و به منظور برقراری، حفظ، نظم و امنیت مردم در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۵ قاچاقچی مواد مخدر و ۸۳ عامل افیونی دستگیر و در مجموع ۱۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر

سردار حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: با دستگیری ۱۷۷ سارق و ۶ مالخر اموال مسروقه و ۱۸۱ فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از سارقان کشف شد.

حسینی به کشف ۴۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ۱۶۳  خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.

وی همچنین از دستگیری ۱۸۹ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ۴ خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و بالغ بر ۱۱ تن چوب جنگلی، ۱۹۸۰پاکت سیگار، از ۲۴ قاچاقچی کالا در این شهرستان کشف که ارزش انواع کالاهای سرقتی و قاچاق بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در این عملیات، اظهار کرد: در اجرای طرح ناظر ۱۸۶۷ خودروی متخلف شناسایی شدند که ۴۹۰ دستگاه دستور توقیف فیزیکی صادر و ۱۳۵ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

حسینی از شناسایی ۱۱۱ کانال مخرب در حوزه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و گفت: با معرفی ۲۸ کاربر متخلف در فضای مجازی به مرجع قضائی از کاربران ۷۲ کانال به دلیل تولید و انتشار محتواهای مخرب ضمن حذف محتواهای مخرب از آنان تعهد گرفته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک جاعل و ۵ کلاهبردار حرفه‌ای در ادامه اجرای این طرح، از عزم قاطع پلیس استان در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از مردم خواست، برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی و قانون شکنی از سوی افراد هنجارشکن مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

خلع‌ید ۱۸ هزار و۶۰۰ متری اراضی ملی از چنگ زمین خواران درگلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رفع تصرف و خلع‌ید ۱۸هزار و۶۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از چنگ زمین خواران در شهرستان گلوگاه خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی گفت: در پی دریافت گزاشی مبنی بر تصرف ۱۸ هزار و ۶۰۰ متر از اراضی ملی توسط زمین خواران در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با توان تخصصی کارشناسان این پلیس و عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی، زمین‌های تصرف شده از چنگ متخلفین رها سازی شد.

وی ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کلوانی با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند.

کشف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک در “سوادکوه”

جانشین انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “صدرا عبدی” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل گوشت حیوانات حرام در منطقه ورسک شهرستان سوادکوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه ورسک این شهرستان قرار گرفت.

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده تحویل خودروهای خارجی در بهشهر

وی افزود: ماموران پاسگاه ورسک با هماهنگی ماموران منابع طبیعی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با هماهنگی مرجع قضائی، متهم را در حین حمل با خودرو دستگیر و خودرو را توقیف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان سوادکوه، در ادامه بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک کشف کردند.

سرهنگ عبدی، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.