آدم‌کشی مرد مست در بازار تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که مردی جوان را در بازار تهران به قتل رسانده بود، خبرداد. به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیست‌وسوم بهمن ماه سال گذشته، وقوع درگیری مرگبار در حوالی بازار تهران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده

کد خبر : 1999
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
آدم‌کشی مرد مست در بازار تهران



رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که مردی جوان را در بازار تهران به قتل رسانده بود، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیست‌وسوم بهمن ماه سال گذشته، وقوع درگیری مرگبار در حوالی بازار تهران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری در محل حاضر شده و پس از انجام تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده، با دستور قضایی، پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واگذار شد. در همین راستا نیز تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفته و با جسد پسر جوانی مواجه شدند که هدف ۱۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مقتول به همراه دوستان خود درحال عبور از یک کوچه بوده که قاتل با موتورسیکلتش از میان آنها عبور کرده و همین موضوع باعث مشاجره لفظی میان آنان شده است.

وی ادامه داد:‌ بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد، در جریان این مشاجره لفظی ناگهان قاتل با ضربات چاقو به مرد جوان حمله کرده و پس از ارتکاب جنایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن قبل از اینکه پلیس در صحنه جرم حاضر شود پا به فرار گذاشته است. همچنین پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند که او پس از این حادثه به صورت پنهانی از تهران خارج و در مکان نامشخصی مخفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد مرد جنایتکار پس از چند ماه فرار بازگشته و در خانه عمه‌اش سکونت دارد. با کشف این سرنخ، کارآگاهان اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ با دستور قضائی راهی خانه موردنظر در جنوب تهران شده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم معترف شد که در حین رانندگی با موتورسیکلت خود بوده و به دلیل نداشتن حالت طبیعی ناشی از مصرف  مشروبات الکلی ناگهان از میان یک جمع با سرعت عبور کرده است. در این میان مشاجره لفظی میان متهم و اعضای آن جمع شکل گرفت که موجب ترس و وحشت او شده و به همین خاطر با یک چاقو به سمت مرد جوان و دوستانش حمله کرده و مرتکب قتل شده است.

وی با بیان اینکه قاتل اصلا مقتول را نمی‌شناخت، گفت: مقتول کارگر یک کارگاه گلدوزی بوده است و متهم نیز به دلیل مصرف مشروبات الکلی جزئیاتی بیشتر از این حادثه را در یاد ندارد. در ادامه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.