هر کس روابط خود را با اسرائیل قطع نکند دستش به خون کودکان بی گناه آلوده است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:هر یک ریالی که از هر مسلمان یا غیر مسلمانی در جیب اسرائل صفاک و پلید برود، آنهایی که این پول را دادند در ریختن خون کودکان و زنان فلسطینی شریک هستند. عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور

کد خبر : 2013
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۱۲
هر کس روابط خود را با اسرائیل قطع نکند دستش به خون کودکان بی گناه آلوده است



یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:هر یک ریالی که از هر مسلمان یا غیر مسلمانی در جیب اسرائل صفاک و پلید برود، آنهایی که این پول را دادند در ریختن خون کودکان و زنان فلسطینی شریک هستند.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در ریاض در راستای ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بیان کرد: نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مانند نقش پدر و پسر در یک جنایت است. زمانی پشت پرده از این رژیم حمایت می کردند. زمانی کلامی و امروز نیز با تمام توان و تجهیزات آمریکا به کمک رژیم صهیونیستی آمده و در جنایات آن شریک است. حتی با قطعنامه هایی که برای کمک به مردم مظلوم غزه است مخالفت کرده و از برپایی آتش بس نیز جلوگیری می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: مشخص است که دست آمریکا به خون مردم مظلوم غزه آلوده بوده و اسباب این جنایت بیشتر از اسرائیل، آمریکا است که می‌خواهد نظم جهانی خود را که قصد دارد برای کل دنیا تصمیم بگیرد را حفظ کند. حمایت از مردم غزه و ارسال کمکهای بشردوستانه برای این مردم ضرورت است. حتی اگر روحیه مسلمانی را کنار بگذاریم، روحیه انسانی اقتضا می‌کند تا از این مردم حمایت شود.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این رژیم بر حق بوده و سرزمین مردم فلسطین را غصب نکرده است پس چرا اینقدر می ترسد؟ این کودک کشی حاکی از نابودی این رژیم در آینده نه چندان دور است. امروز مردم فلسطین از حداقل‌ها یعنی آب و غذا و دارو محروم شده اند. 

وی در ادامه تاکید کرد: امروز انسانیت رژیم صهیونیستی زیر سوال است؛ بحث مشروعیت دیگر مطرح نیست. ارتش این کشور تروریست است. هر یک ریالی که از هر مسلمان یا غیر مسلمانی در جیب اسرائل صفاک و پلید برود، آنهایی که این پول را دادند در خون این کودکان شریک هستند. کشورهای اسلامی باید روابط تجاری و سیاسی خود را به طور کامل با این رژیم قطع کنند. هر کس روابط خود را با اسرائیل قطع نکند به طور غیر مستقیم وارد جنگ با کودکان و زنان بی گناه شده است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.