مشارکت معاونت علمی و دانش‌بنیان‌ها در پیشبرد پروژه «ال ان جی» صندوق بازنشستگی نفت

در بازدیدی که رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی از صندوق بازنشستگی صنعت نفت داشت، تفاهم‌نامه همکاری برای پیشبرد پروژه LNG در دستور کار قرار گرفت. به گزارش ایسنا، میثم فرج‌الهی، رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران در خصوص دستاوردهای بازدیدی که از صندوق بازنشستگی‌کارکنان صنعت نفت داشت، گفت: این مرکز،

کد خبر : 2073
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
مشارکت معاونت علمی و دانش‌بنیان‌ها در پیشبرد پروژه «ال ان جی» صندوق بازنشستگی نفت



در بازدیدی که رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی از صندوق بازنشستگی صنعت نفت داشت، تفاهم‌نامه همکاری برای پیشبرد پروژه LNG در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، میثم فرج‌الهی، رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران در خصوص دستاوردهای بازدیدی که از صندوق بازنشستگی‌کارکنان صنعت نفت داشت، گفت: این مرکز، از صندوق های وزارت نفت است که در کارنامه خود پروژه‌های بزرگی را پشتیبانی مالی کرده‌است، در بازدیدی که از این صندوق داشتیم، مقرر شد تا تفاهم‌نامه‌ای برای پیشبرد پروژه LNG داشته‌باشیم و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، یک مرکز تحقیقات یا دفتر طراحی برای این موضوع راه‌اندازی کنیم.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، وی خاطرنشان کرد: البته ابعادی که صندوق بازنشستگی نفت مدنظر دارد، بزرگ‌تر از ابعادی است که ما در پروژه‌های جاری‌مان در دست داریم و چیزی حدود ۵۰ تن در روز است که پلنت بزرگی است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.