جدال یوزهای نوجوان و شیرهای اطلس

تیم ملی نوجوانان ایران در ادامه ماجراجویی در جام جهانی اندونزی امروز به مصاف مراکش می‌رود. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تا به امروز برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها به یکی از قابل توجه‌ترین نتایج تیم‌های پایه ملی دست یافته‌ است. تیم تحت هدایت حسین عبدی در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی با

کد خبر : 2203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۵۵
جدال یوزهای نوجوان و شیرهای اطلس


تیم ملی نوجوانان ایران در ادامه ماجراجویی در جام جهانی اندونزی امروز به مصاف مراکش می‌رود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تا به امروز برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها به یکی از قابل توجه‌ترین نتایج تیم‌های پایه ملی دست یافته‌ است.

تیم تحت هدایت حسین عبدی در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی با تیم‌های برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا همگروه شدند که با بدشانسی به عنوان تیم سوم راهی دور حذفی شد.بدشانسی از این نظر که اگر در بازی پایانی با نیوکالدونیا گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندند. شاید به عنوان تیم دوم یا حتی اول راه مرحله حذفی می‌شدند اما همانطور که حسین عبدی هم تایید کرد، شاید این نوعی خوش شانسی بود که آن‌ها به عنوان تیم سوم صعود کردند.

ببینید

خلاصه بازی ایران ۵ – نیوکالدونیا صفر

خلاصه بازی ایران یک –  انگلیس ۲

ویدیو/ گل‌های بازی ایران ۳ – برزیل ۲

شگفتی‌سازان ایرانی که برزیل را به عنوان مدعی عنوان قهرمانی سه بر دو شکست دادند و در بازی نزدیک مقابل انگلیس دو بر یک شکست خوردند، به عنوان تیم سوم گروه C امروز در دور حذفی به مصاف مراکش به عنوان تیم اول گروه A می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

تیم ایران که امیدوار است در مسیر بزرگ آغاز شده به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کند، مقابل تیمی قرار می‌گیرد که از اکوادور شکست خورد و برابر پاناما و اندونزی برنده شد. مراکش در این بازی‌ها سه گل خورده و پنج گل به ثمر رسانده است.

جدال یوزهای نوجوان و شیرهای اطلس

ایران در این بازی با هدایت حسین عبدی به عنوان ششمین برد در مسابقات رسمی خواهد بود. طی ۸ بازی رسمی با مربیگری عبدی، نوجوانان به ۵ برد، یک تساوی و دو شکست دست پیدا کرده‌اند.

ایران بدون مصدوم و با تمامی بازیکنان اعزامی به جاکارتا به این بازی می‌رسد و این امید زیادی برای یوزهای نوجوان ایجاد می‌کند که با تمام قوا به مصاف شیرهای اطلس بروند.

نوجوانان در صورت برد مقابل مراکش به مصاف برنده تقابل تیم‌های مکزیک و مالی در بازی یک چهارم نهایی خواهند رفت.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.