خبر دیگری از تسلا رسید

تسلا قیمت مدل Y را از ۲۱ نوامبر در چین افزایش می‌دهد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، شرکت تسلا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تسلا قیمت خودروی دوربرد مدل Y خود در چین را به ۳۰۴ هزار و ۴۰۰ یوان (۴۲۲۱۲.۷ دلار) افزایش داده است. انجمن خودروسازان اروپا روز، سه شنبه هم اعلام

کد خبر : 2223
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۳:۴۲
خبر دیگری از تسلا رسید



تسلا قیمت مدل Y را از ۲۱ نوامبر در چین افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، شرکت تسلا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تسلا قیمت خودروی دوربرد مدل Y خود در چین را به ۳۰۴ هزار و ۴۰۰ یوان (۴۲۲۱۲.۷ دلار) افزایش داده است.

انجمن خودروسازان اروپا روز، سه شنبه هم اعلام کرد که فروش خودروهای تمام الکتریکی نسبت به سال گذشته ۳۶.۳ درصد افزایش یافته و فروش خودروهای فول هیبریدی نزدیک به ۳۹ درصد افزایش یافته است زیرا اتحادیه اروپا پانزدهمین ماه متوالی رشد فروش خود را ثبت کرده است.

انجمن خودروسازان اروپا اعلام کرد که خودروهای تمام الکتریکی ۱۴.۲ درصد از فروش را در ماه اکتبر به خود اختصاص دادند و برای سومین بار از فروش خودروهای دیزلی پیشی گرفتند. مدل‌های دیزلی تا سال ۲۰۱۵، بیش از ۵۰ درصد از خودروهای فروخته شده در اتحادیه اروپا را به خود اختصاص دادند اما آنها تنها ۱۲ درصد از فروش را در ماه اکتبر به خود اختصاص دادند. فروش خودروهای تمام الکتریکی برای ۱۰ ماه منتهی به اکتبر ۵۳.۱ درصد افزایش داشته است.

انجمن خودروسازان اروپا اعلام کرد که خودروهای برقی از مدل‌های تمام برقی، پلاگین هیبریدی یا فول هیبریدی بیش از ۴۷ درصد از ثبت نام خودروهای سواری جدید در اتحادیه اروپا بین ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۳ را به خود اختصاص داده‌اند که نسبت به ۴۲ درصد در مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

برخی از خودروسازان، تحلیلگران و فروشندگان نگران این هستند که فروش خودروهای برقی پس از چندین سال رشد چشمگیر در آستانه افزایش قیمت باشد زیرا مصرف کنندگان منتظر عرضه مدل‌های مقرون به صرفه‌تر به بازار هستند.

طبق گزارش رویترز، فروش فولکس واگن، بزرگترین خودروساز اروپا، در ماه اکتبر ۹.۹ درصد افزایش یافت، در حالی که فروش استلانتیس و رنو به ترتیب ۱۱.۳ و ۲۴.۳ درصد افزایش یافت. فروش تسلا نزدیک به ۱۵۰ درصد افزایش یافت که تقریباً ۱۲ درصد از فروش خودروهای تمام الکتریکی در اتحادیه اروپا را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.