تمام تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس جمهور به استان البرز محقق شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۰۰درصد تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس جمهور به استان البرز محقق شده است، گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها به فعالان اقتصادی و صنعتی استان پرداخت شده است. به گزارش ایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های کلان اقتصادی استان البرز

کد خبر : 2382
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۱۴
تمام تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس جمهور به استان البرز محقق شده است



معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۰۰درصد تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس جمهور به استان البرز محقق شده است، گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها به فعالان اقتصادی و صنعتی استان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های کلان اقتصادی استان البرز با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان البرز اظهار کرد: ۴ هزار میلیارد تومان از مصوبات اعتباری سفر دور اول رئیس‌جمهور به استان البرز تامین شده و در اختیار استان قرار گرفته است. پیش از سفر هیات دولت مبلغی دیگر در اختیار استان قرار می‌گیرد تا پروژه‌های عمرانی پیشرفت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی شهید سلیمانی فردیس در سفر رئیس جمهور و با حضور وی به بهره برداری می‌رسد. چندین پروژه در زمینه آب، فاضلاب و تصفیه‌خانه نیز به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه‌های دیگری در زمینه راه و قطار شهری  نیز در حال انجام است.

منصوری با بیان اینکه 100درصد تعهدات اقتصادی دولت در سفر اول رئیس‌جمهور محقق شده است، گفت: تاکنون ۱۹ هزار میلیارد تومان از سوی بانک‌ها تسهیلات به فعالان اقتصادی و صنعتی استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برخی تصمیمات در این جلسه برای توسعه استان البرز گرفته شده است و برخی تصمیمات هم در سفر رئیس‌جمهور گرفته می شود. یکی از مهمترین تصمیماتی که گرفته شد، ساماندهی لکه‌های صنعتی در این استان بود. این صنایع در سال‌های گذشته تحت شرایطی در این استان مستقر شده و هویت سازماندهی شده ندارند که قرار شد این لکه‌های صنعتی در قالب شهرک‌های صنعتی ساماندهی شده و مشکلات آنها حل شود. تصمیم دیگر ایجاد مجموعه های بزرگ تولیدی برای تهران و استان البرز بود. تهران و البرز مشکل تامین مرغ داشته و مرغ مورد نیاز این دو استان از استان‌های دیگر تامین می‌شود که باید این مشکل حل شود و بنا شد یک مجموعه پرورش مرغ با ظرفیت ۱۵۰ میلیون قطعه مرغ در سال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شود تا بخش عمده  نیاز این دو استان را رفع کند. همچنین تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در دستور کار قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور در پایان گفت: در این سفر رئیس‌جمهور با سرمایه گذاران و کارآفرینان دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.