امیرعبداللهیان: تا دیر نشده حملات به غزه را فورا متوقف کنید/ اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد. به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در واکنش به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه از روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: “راه

کد خبر : 2444
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
امیرعبداللهیان: تا دیر نشده حملات به غزه را فورا متوقف کنید/ اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند



وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در واکنش به ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه از روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: “راه حلی جز استمرار آتش‌بس و ارسال گسترده کمک‌های انسانی در غزه و توافق بر سر تبادل اسرای طرفین وجود ندارد. اسرا با جنگ آزاد نمی‌شوند،  بلکه در بمباران‌ها کشته می‌شوند. استمرار جنگ واشنگتن و تل‌آویو یعنی نسل‌کشی جدید در غزه و کرانه باختری. گویا آنان به تبعات سخت بازگشت به جنگ فکر نمی‌کنند. وجود ناو جنگی تمام کننده نیست، وجود «اراده فلسطینی» تمام کننده است. تا دیر نشده حملات به غزه را فورا متوقف کنید.”

بر اساس این گزارش ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: «خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند‏.

نقض آتش‌بس و آغاز دوباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه ‎غزه دقایقی قبل از خروج بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی؛ باز هم غیرنظامیان، کودکان و زنان قربانیان اصلی حملات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند.

خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند.

ملت‌ها و اکثریت قریب به اتفاق دولت‌های جهان، تداوم آتش‌بس و توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه غربی فلسطین را فریاد می‌زنند ولی صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کُش در خیال پوچ جبران شکست ترمیم ناپذیر، با کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان بدنبال پیروزی هستند.

بدیهی است مسئولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم ‎ فلسطین، علاوه بر جنایتکاران رژیم‌صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم آپارتاید است.”

بر اساس این گزارش در پی عدم تمدید آتش‌بس موقت، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) رسماً ازسرگیری درگیری‌ها با غزه را اعلام کرد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.