تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده و پیاده‌سازی حکمرانی مردم پایه تاکید کرد. به گزارش ایسنا، زهره الهیان نماینده مردم تهران و رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در شصت و چهارمین جلسه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل‌ها اظهار کرد: موضوع ساماندهی

کد خبر : 2624
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده و پیاده‌سازی حکمرانی مردم پایه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، زهره الهیان نماینده مردم تهران و رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در شصت و چهارمین جلسه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل‌ها اظهار کرد: موضوع ساماندهی افراد دغدغه مند و نخبگان انقلابی آن‌قدر قوی نبوده و نتوانستند به خوبی این ظرفیت‌ها را مدیریت و سازماندهی کنند و متاسفانه می‌بینیم که یک نوع ناامیدی بین نخبگان صاحب ایده اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: در ایام نمایندگی مجلس ما نمایندگان به دلیل فضای کاری خود با افراد مختلف در ارتباط هستیم و نظرات و ایده‌های مختلفی به ما می‌رسد اما به نوعی سازوکاری وجود ندارد که این ایده‌ها را جمع آوری و از همه آن‌ها استفاده کنیم؛ بر همین اساس شورای ملی توسعه و نظارت و سازمان‌های مردم نهاد باید محل تبلور این نخبگان باشند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: شورای ملی باید ایده‌ها را جمع آوری کند و معرفی این افراد فرهیخته را در دستور کار خود قرار دهد تا کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده به وجود بیاید و به نوعی بتوانیم حکمرانی مردم پایه را پیاده کنیم چراکه حضرت امام(ره) فرمودند که مردم ولی نعمت مسئولین هستند و رهبر انقلاب هم گفتند که مسئولین ظرفیت تخصصی مردم را در امور کشور به کار ببرند.

تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور منتخبین جدید و اعضای دور گذشته و همچنین نمایندگان وزارت‌خانه‌های کشور، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و وزارت دادگستری، معاون‌های حقوقی و زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، سازمان‌های حفاظت محیط زیست و سازمان بهزیستی، برگزار شد، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در سخنانی کوتاه تاکید کرد: در دنیای امروز مشکل و آسیب‌های اجتماعی جز با مشارکت مردم قابل حل نیست.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.