مصوبه اتصال ساختمان‌های تهران به سامانه «اعلام هوشمند حریق» روی زمین مانده است

یک عضو شورای شهر تهران گفت: مصوبه اتصال ساختمان های تهران به سامانه اعلام هوشمند حریق هفت سال است که روی زمین مانده است. به گزارش ایسنا، مهدی بابایی در یکصد و نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال گذشته در ساختمان پلاسکو از سامانه اعلام هوشمند حریق رونمایی شد

کد خبر : 2642
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
مصوبه اتصال ساختمان‌های تهران به سامانه «اعلام هوشمند حریق» روی زمین مانده است



یک عضو شورای شهر تهران گفت: مصوبه اتصال ساختمان های تهران به سامانه اعلام هوشمند حریق هفت سال است که روی زمین مانده است.

به گزارش ایسنا، مهدی بابایی در یکصد و نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال گذشته در ساختمان پلاسکو از سامانه اعلام هوشمند حریق رونمایی شد این اقدام پیرو انتخاب اپراتور انجام شد اما از آن روز تا امروز هیچ ساختمان جدیدی به سامانه اضافه نشده است و بر اساس پیگیری ها به این نتیجه رسیدیم که سازمان فاوا زیرساخت های لازم را تأمین نکرده و اپراتور قادر به اتصال دیگر ساختمان ها به سامانه نیست.

وی افزود: دو ماه پیش جلسه ای با مدیران سازمان فاوا داشتیم اما متأسفانه نتیجه ای حاصل نشد. مصوبه اتصال ساختمان ها به سامانه «اعلام هوشمند حریق» هفت سال است که روی زمین مانده و با توجه به حیاتی بودن موضوع باید پیگیری های لازم صورت بگیرد.

بابایی تاکید کرد: ما با وجود اینکه ادعای هوشمندسازی را داریم اما آنچه می بینیم نشان می دهد هیچ اولویتی برای هوشمندسازی قائل نیستیم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.