آغاز مراسم تشییع پیکرهای۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران

مراسم تشییع پیکرهای ۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) آغاز شد. به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در تقویم رسمی کشورمان «روز شهید گمنام» نام گذاری شده است، مراسم تشییع پیکرهای ۱۱۰ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس

کد خبر : 2805
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
آغاز مراسم تشییع پیکرهای۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران



مراسم تشییع پیکرهای ۱۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) آغاز شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در تقویم رسمی کشورمان «روز شهید گمنام» نام گذاری شده است، مراسم تشییع پیکرهای ۱۱۰ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از مقابل درب اصلی دانشگاه به طور رسمی با قرائت آیاتی از قرآن و زیارت عاشورا آغاز شد.

پیکرهای این شهدا در مناطق عملیاتی مختلف از جمله عملیات‌های والفجر، والفجر مقدماتی، والفجر دو، کربلای پنج، بدر، رمضان، کربلای چهار، کربلای۶ و دیگر عملیات‌ها تفحص شده‌اند.

 آحاد مختلف مردم در تهران همزمان با آخرین روز از ایام فاطمیه با سر دادن شعارهای فاطمی و با در دست داشتن بیرق عزا و محکوم‌ کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها و حامیان این رژیم در غزه، به استقبال تابوت ۱۱۰ شهید دفاع مقدس آمده‌اند. لازم به یادآوری این که این مراسم به طور همزمان با تشییع پیکرهای ۱۷۰ شهید در ۲۰۰ نقطه از کشور در حال انجام است.

مسیر تشییع پیکرهای 110 شهید در تهران از خیابان انقلاب به سمت شرق- خیابان حافظ به سمت جنوب، خیابان وحدت اسلامی به جنوب و در ادامه به سمت خیابان بهشت و معراج شهدا عنوان شده است.

به همین دلیل از ساعت ۸ صبح که شروع مراسم خواهد بود ممنوعیت تردد حلقه بزرگتری پیدا خواهد کرد و از خیابان جمهوری به سمت شمال و به سمت خیابان انقلاب، از ضلع شمال میدان انقلاب از بلوار کشاورز و خیابان کریمخان به سمت جنوب و از شرق از میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران و از سمت غرب از خیابان زارع به سمت میدان انقلاب ممنوعیت تردد وجود دارد.

این خبر در حال تکمیل است …



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.