تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا؛ گرانفروشی ممنوع

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نظارت ویژه بر بازار میوه در روزهای پایانی ماه خبر داد و گفت: برای مغازه‌دارانی که اعضای اتحادیه هستند پیامک‌هایی فرستاده می‌شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد. اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای شب یلدا هیچ کمبودی در اقلام مختلف

کد خبر : 2850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
تمهیداتی برای نظارت ویژه در بازار میوه شب یلدا؛ گرانفروشی ممنوع



رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از نظارت ویژه بر بازار میوه در روزهای پایانی ماه خبر داد و گفت: برای مغازه‌دارانی که اعضای اتحادیه هستند پیامک‌هایی فرستاده می‌شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد.

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای شب یلدا هیچ کمبودی در اقلام مختلف میوه نداریم، گفت: در حال حاضر در میدان مرکزی میوه و تره بار انار اصفهان، شیراز، ساوه و فیروزکوه بسته به کیفیت آن از کیلویی ۱۰ تا ۶۵ هزار تومان و هندوانه جنوب نیز از کیلویی ۱۰ تا ۲۲ هزار تومان به صورت عمده خرید و فروش می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نظارت ویژه بر بازار شب یلدا نیز گفت: تمهیدات لازم جهت نظارت ویژه بر بازار شب یلدا در نظر گرفته شده و بازرسان اتحادیه قطعا در سطح بازار نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی استان تهران ادامه داد: از طرفی برای مغازه‌دارانی که اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران هستند پیامک‌هایی فرستاده می‌شود که گرانفروشی و افزایش قیمتی اتفاق نیفتد. البته چون عرضه میوه در سطح بازار رقابتی است فروشندگان حتی سود خود را برای فروش بیشتر کاهش می‌دهند.

وی در پایان گفت: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی با واحد ارتباط مردمی اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با شماره ۵۵۶۶۲۳۸۰ ارتباط برقرار کنند و گزارش دهند و در اسرع وقت نیز این گزارش‌ها پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.