پروژه‌های نیمه تمام جزایر هرمزگان با اولویت اشتغالزایی طی دو سال تمام شود

ایسنا/هرمزگان وزیر کشور گفت: پروژه‌های نیمه تمام جزایر هرمزگان باید در ظرف دو سال آینده با اولویت اشتغالزایی تکمیل شود چرا که ایجاد شغل یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها برای پایدارسازی جمعیت جزایر است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. احمد وحیدی، شامگاه (ششم دی‌ماه)، درچهاردهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان که با

کد خبر : 3049
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
پروژه‌های نیمه تمام جزایر هرمزگان با اولویت اشتغالزایی طی دو سال تمام شود



ایسنا/هرمزگان وزیر کشور گفت: پروژه‌های نیمه تمام جزایر هرمزگان باید در ظرف دو سال آینده با اولویت اشتغالزایی تکمیل شود چرا که ایجاد شغل یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها برای پایدارسازی جمعیت جزایر است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمد وحیدی، شامگاه (ششم دی‌ماه)، درچهاردهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان که با دستورکار بررسی مسائل و مشکلات جزایر استان هرمزگان برگزار شد، جزایر را گوهری بی‌نظیر و کم‌نظیر معرفی کرد و اظهار کرد: ضرورت دارد مشوق‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران به جزایر تعریف شود تا توسعه جزایر رونق روزافزونی بیابد.

وی افزود: پروژه‌های نیمه تمام جزایر باید در ظرف دو سال آینده با اولویت اشتغالزایی تکمیل شود چرا که ایجاد شغل یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها برای پایدارسازی جمعیت جزایر است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرایند خدمت‌رسانی به مردم جزایر هرمزگان تسهیل می‌شود

 وحیدی ابراز داشت: تلاش داریم نیازمندی‌های جزایر را در ادامه تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته است با سرعت بیشتری رفع و رجوع کنیم و فرآیند خدمت‌رسانی به مردم در این مناطق تسهیل شود.

وزیر کشور خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌هایی برای تقویت خط پروازی بندرعباس به جزیره بوموسی نیز در حال انجام است و به دنبال این هستیم که بتوانیم تعداد پروازها را افزایش دهیم و روزانه پروازهایی به مقصد جزایر داشته باشیم.

گفتنی است وزیر کشور در این جلسه طی تماس‌های تلفنی با چند تن از وزرا مسائل مرتبط به جزایر را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.