عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی بود/ما هنوز انتقام ترور شهید سلیمانی و ابومهدی را نگرفته‌ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه مقاومت در حال به بار نشستن است. به عنوان خادم سپاه می‌گویم عملیات طوفان الاقصی کاملا یک عملیات فلسطینی بود. طراحی و اجرا توسط فلسطیان انجام شد و در خارج از فلسطین تصمیمی گرفته نشد. به گزارش ایسنا، سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی

کد خبر : 3055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی بود/ما هنوز انتقام ترور شهید سلیمانی و ابومهدی را نگرفته‌ایم



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه مقاومت در حال به بار نشستن است. به عنوان خادم سپاه می‌گویم عملیات طوفان الاقصی کاملا یک عملیات فلسطینی بود. طراحی و اجرا توسط فلسطیان انجام شد و در خارج از فلسطین تصمیمی گرفته نشد.

به گزارش ایسنا، سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی در میدان امام حسین تهران با اشاره به این‌که «پیکر یک فدایی اسلام همچون نگین انگشتر در بین شما مردم صدیق و مهربان قرار دارد» ادامه داد: شهادت سردار بزرگ اسلام سید رضی را به امام زمان(عج)، رهبر عظیم الشان، ملت ایران و خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت میگویم. شهید رضی یکی از باسابقه ترین، میدان دیده‌ترین و موثرترین فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت بود. . حدود ۳۳ سال در دفاع از حریم از اهل بیت(ع) و دفاع از مجد و عظمت اسلام، دفاع از حیثیت و امنیت در خطیرترین موقعیت‌ها مثل کوهی از آرامش ایستاد.

وی یادآور شد: او صحابه آن سردار فراموش نشدنی حاح قاسم سلیمانی بود. او در ۴۵ سال زندگی جهادی هرگز میدان جهاد را ترک نکرد. او از حضرت علی(ع) آموخت هر قومی لباس جهاد از تن درآورد ذلیل می‌شود.

عملیات طوفان الاقصی کاملا فلسطینی بود/ما هنوز انتقام ترور شهید سلیمانی و ابومهدی را نگرفته‌ایم

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت در حال به بار نشستن است. به عنوان خادم سپاه می‌گویم عملیات طوفان الاقصی کاملا یک عملیات فلسطینی بود. طراحی و اجرا توسط فلسطینیان انجام شد و در خارج از فلسطین تصمیمی گرفته نشد.   سخنگوی سپاه روز گذشته گفت که ترور شهید رضی در پاسخ به طوفان‌الاقصی بود اما بنده عرض می‌کنم طوفان الاقصی مستقل عمل کرد و توسط فلسطینیان انجام شد. مقاومت در عراق اگرچه بخشی از جبهه مقاومت است اما خودش مستقل عمل می‌کند. در لبنان نیز حزب الله مستقل عمل می‌کند. ما هنوز انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را نگرفته‌ایم. ما به وقتش این کار را انجام می‌دهیم. ما صادقانه کاری را که انجام می‌دهیم، اعلام می‌کنیم و نمی‌ترسیم.

انتقام ما جز اضمحلال رژیم غاصب آدمکش نیست

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اتفاقات روزهای گذشته و استیصال رژیم اسراییل نشان داد این رژیم توان مقاومت در برابر جبهه مقاومت ندارد اما جبهه مقاومت باید مقاومت کند و شهید دهد. می‌دانیم به زودی فلسطین قهرمان  یکی از سرودهای زیبای جهان را خواهد  خواند. ما هرگز در مقابل شهادت فرزندان این ملت سکوت نخواهیم کرد. قطعا انتقام شهید را می‌گیریم و انتقام ما جز اضمحلال این رژیم غاصب آدمکش نیست.

او ستون محوریت پشتیبانی شرق مدیترانه در سوریه و لبنان و فلسطین بود

وی در توصیف شهید سردار سیدرضی موسوی گفت: شهید رضی صادق و مهربان بود و با دوستان رافت داشت و دلربا بود، نجیب و با حیا بود. در سخترین بمباران‌ها، جبهه مقاومت را پشتیبانی می کرد. او ستون محوریت پشتیبانی شرق مدیترانه در سوریه و لبنان و فلسطین بود. تشکیل ستون مقاومت در این منطقه بی شک نتیجه تلاش‌های او بود. شهید رضی طی بیش از ۳۳ سال گذشته به زیارت امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) نرفته بود تا روز گذشته که با بدن پاره پاره شده‌اش، موفق به زیارت حضرت عباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت علی(ع) شد. آفرین بر این مرد با صداقت و مومن که در عمل آن را ثابت کرد.

وی ادامه داد: او در کنار فرمانده سپاه قدس بود و دشمن او را به خوبی می‌شناخت و نقش و تاثیر این فرمانده عظیم در برابر آمریکا و دول اروپایی و منافق را در زنجیره قدرتی که به وجود آورده بود می‌دانست.

سلامی خاطرنشان کرد: دشمن امروز در نامیدی و یاس و شکست فرو رفته است. شهدا وقتی به شهادت می‌رسند تازه جهان را متوجه خود و کار بزرگی که انجام داده‌اند  می‌کنند. با وجود شهدا و  امثال سید رضی مسلمانان در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند.

فرمانده سپاه تصریح کرد: خانواده صبور، مومن، مجاهد و همرزم این شهید  دست کمی از شهید نداشتند. آنان در روز شهادت شهید رضی در معرض این شهادت قرار داشتند. اجر آنان کمتر از شهید نیست.
انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.