رأی مثبت شورای شهر به فروش ملک «فنی حرفه ای» برای خرید میلگرد

اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران» را تصویب کردند. به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران»، ملک موسوم به فنی

کد خبر : 3122
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
رأی مثبت شورای شهر به فروش ملک «فنی حرفه ای» برای خرید میلگرد



اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران» را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران»، ملک موسوم به فنی حرفه ای را روی میز بررسی قرار دادند و محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در تشریح این لایحه گفت: براساس اجازه ای که شورای شهر در لایحه بودجه سال‌جاری به شهرداری در مورد  تأمین منابع مالی داده تا از محل فروش و واگذرای اموال کسب درآمد کند و از آنجایی که سقف مجاز معاملات شهرداری تهران را نیز ۴۵۰ میلیارد تومان مشخص کردیم، حالا عدد کارشناسی ملک ۸۴۷ میلیارد تومان است و شهرداری لایحه فروش این ملک  را به شورای شهر آورده است. 

وی ادامه داد: این ملک در منطقه ۱۶ واقع شده است و زمینی است که در اختیار سازمان فنی و حرفه ای بوده و با این مبلغ پیشنهاد فروش دارند و توضیح دادند که قرار است بابت بدهی شهرداری هزینه شود.

بنابراین گزارش، لطف الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران نیز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در تشریح این لایحه گفت: این ملک بیش از ۵۰ سال در اختیار سازمان فنی و حرفه ای و عرصه متعلق به شهرداری تهران است و در مورد عیان هم جای اختلاف وجود دارد و با ورود وزیر کار ، تکلیف ملک مشخص شده و قرار شد ملک را بخرند چراکه متراژ زمین بیش از ۱۹ هزار متر است که کل این زمین ۹۳۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده و قیمت عرصه نیز ۸۴۷ میلیارد تومان مشخص شده و قرار شده با پول این ملک، میلگرد برای اجرای پرژه ها  بدهند و با توجه به پیگیری های ویژه وزیر؛ امیدوارم اعضای شورای شهر رأی مثبت بدهند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران سرانجام با رأی مثبت خود لایحه شهرداری تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران» را تصویب کردند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.