موضوع اخراج آمریکا از منطقه که توسط شهید سلیمانی تبیین شد، راهبرد اصولی ایران است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، متن این بیانیه به شرح زیر است: «بسمه تعالی مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا“آیه

کد خبر : 3173
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
موضوع اخراج آمریکا از منطقه که توسط شهید سلیمانی تبیین شد، راهبرد اصولی ایران است



وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
“آیه شریفه ۲۳ سوره مبارکه احزاب”

در تاریخ گهر بار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سیزدهم دی ماه یادآور شهادت اسوه حق طلبی و استکبار ستیزی سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که برای استقرار صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی  در مقابله با تروریسم با تلاشی جهادی و در تراز انقلاب اسلامی ایفای نقش نمود.

شهید سلیمانی سربازی انقلابی، جنگ آوری مسلط به عرصه های نظامی، مجاهد خستگی ناپذیر با توشه عظیم از آموزه های دینی و انقلابی و  دانش آموخته  ممتاز درس ولایت بود، وی به عنوان فرماندهی متفکر، طراح، مبتکر، رزمنده‌ای شجاع، متقی و  خبره توانست ضمن خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و منطقه، نظم جدیدی را در غرب آسیا پیاده نماید و با بنیان محکم اعتقادی  منبعث از اسلام ناب محمدی و آرمان های انقلاب به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  موفق شد جبهه مقاومت اسلامی مؤثر و کارآمدی را علیه اشغال گران و مستکبران شکل دهد و آرزوی دیرینه سال‌ها مبارزه نهضت‌های اسلامی علیه جریان های معاند و مخالف را در جهت عظمت، اقتدار و تعالی امت اسلامی به منصه ظهور رساند.

 شهید سلیمانی  مرد اعتقاد و عمل، تعامل و میدان  و مرد طرفدار حق بود و دوشادوش رزمندگان و یاران باوفایش به فریاد و دادخواهی همه مستضعفان عالم می شتافت و در این مسیر مرز، رنگ، نژاد و زبان نمی شناخت.

او در هیاهیو و هراس افکنی  جریان های به ظاهر اسلامی جهادی تشکیل شده توسط سرویس های اطلاعاتی، نشان داد که وحدت امت اسلامی  چه شیعه و سنی امری ممکن است و با امتزاج خون آنان و ارائه الگوی نوین مبارزات علیه دشمنان و استعمارگران، پرده از اهداف شوم  ونقشه های منحوس و خباثت آمیز آنان و  حامیانشان برداشت و ضمن افشا به شکست رسانید.

دغدغه او اتحاد جهان اسلام و امت اسلامی بود و آزادسازی قدس و رهایی مردم‌ مظلوم و ستمدیده فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس را هدف اصلی و اولویت اول مسلمانان  می دانست و با فراهم کردن زیرساخت های مهم و راهبردی برای تحقق  این هدف مقدس  در نهایت توسط شقی ترین و پست ترین افراد دوران خود به شهادت رسید و به یاران شهید و امام شهیدان پیوست .

حضور پر شکوه و عظیم مردم در مراسم تشییع این شهید سلحشور بیانگر تأیید امت اسلامی بر حقانیت مکتب شهید سلیمانی است که با شهادتش نیز استکبار را شکست داد.

موضوع اخراج آمریکا از منطقه که توسط شهید سردار سلیمانی تبیین گردید راهبرد قطعی و اصولی جمهوری اسلامی ایران است که تحقق آن موجب ایجاد آرامش در منطقه خواهد شد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری  اسلامی ایران ضمن تبریک میلاد مسعود کوثر خلقت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجدید عهد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  با  گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،  و جنگ تحمیلی، شهیدان حرم و امنیت به ویژه شهیدان مبارزه با نظام سلطه جهانی و در رأس آن ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس و ادای احترام به خانواده معظم آنان بر حمایت از راه مقاومت تا آزادی قدس شریف از دست اشغالگران تأکید می نماید.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.