شناسایی و احصاء ۴۵۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد وزارت نیرو در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری خراسان رضوی و وزارت نیرو درباره مولدسازی دارایی‌های مازاد انجام شد، ۵ قطعه زمین در بخش برق و ۳ قطعه زمین در بخش آب جمعا با برآوردی حدوداً ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شناسایی و احصا شده است. یزدان رضایی در

کد خبر : 3224
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
شناسایی و احصاء ۴۵۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد وزارت نیرو در خراسان رضوی



ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری خراسان رضوی و وزارت نیرو درباره مولدسازی دارایی‌های مازاد انجام شد، ۵ قطعه زمین در بخش برق و ۳ قطعه زمین در بخش آب جمعا با برآوردی حدوداً ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شناسایی و احصا شده است.

یزدان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های آب و برق نیز، بسته مهم توسعه این بخش‌ها تدوین شده که به تایید وزارت نیرو و استانداری خراسان رضوی رسیده و البته بسته‌های بعدی نیز در این خصوص تنظیم و اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای تامین اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آب و برق استان روش‌های مختلفی وجود دارد و توفیق داشتیم بسته رونق اقتصادی آب و برق را با حضور استاندار خراسان رضوی نهایی کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف تامین آب کوتاه‌مدت، اضطراری و بلندمدت شهر مشهد بررسی شده است، افزود: کارشناسان شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب‌وفاضلاب مشهد و استان برای رفع نگرانی مردم در کاهش نزولات آسمانی و افزایش کیفیت خدمات پروژه‌های متعددی را پیشنهاد کرده‌اند که این پیشنهادات بررسی و مصوب شد.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زمان تدابیری اندیشیده شده که با اقدام‌های جهادی و به لطف خدا و توجه امام رضا (ع) این طرح‌ها و پروژه‌ها روند خوبی را طی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته نقش مردم و زائران در رعایت الگوی مصرف آب تاثیرگذار است. همچنین کشاورزان محترم نیز باید متناسب با شرایط بارش و حجم ورودی به منابع آب در چارچوب سهمیه‌های مندرج در پروانه‌های بهره‌برداری از چاه‌ها، برداشت آب داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به موضوع رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی تاکید کرد: در بحث رونق اقتصادی آب و برق استان در گام اول استفاده از تسهیلات مالی خارجی به میزان تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب و گشایش شد که این عملیات با دقت اجرایی می‌شود و پروژه‌های برق استان منتفع خواهند شد.

رضایی عنوان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی از جمله بند م ماده ۲۸ و ظرفیت‌های در اختیار دولت محترم برای تامین مالی طرح‌های اولویت‌دار، اضطراری و کوتاه مدت تامین آب و برق استان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.