صعود متوالی ذخایر فارکس چین

داده‌های تنظیم‌کننده فارکس چین نشان داد که ذخایر ارزی چین برای دومین ماه متوالی افزایش یافت و به ۳.۲ تریلیون دلار رسید. به گزارش ایسنا به نقل از اکونومی، به گفته اداره دولتی ارز خارجی (SAFE) این افزایش تحت تاثیر عواملی ازجمله نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت دارایی‌ها بوده است. اداره دولتی ارز خارجی

کد خبر : 3262
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۴
صعود متوالی ذخایر فارکس چین



داده‌های تنظیم‌کننده فارکس چین نشان داد که ذخایر ارزی چین برای دومین ماه متوالی افزایش یافت و به ۳.۲ تریلیون دلار رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از اکونومی، به گفته اداره دولتی ارز خارجی (SAFE) این افزایش تحت تاثیر عواملی ازجمله نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت دارایی‌ها بوده است.

اداره دولتی ارز خارجی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رشد اقتصادی قوی و پیشرفت مداوم چین به سمت توسعه با کیفیت بالا، از ثبات ذخایر ارزی این کشور حمایت می‌کند.

در نشست مدیریت ارز که این هفته برگزار شد، اداره دولتی ارز خارجی اعلام کرد اصلاحات و گسترش بخش را برای خدمت بهتر و توسعه باکیفیت اقتصاد واقعی در سال ۲۰۲۴ تعمیق خواهد داد. همچنین اداره دولتی ارز خارجی با تمرکز بر حمایت از نوآوری‌های در بخش فناوری و شرکت‌های کوچک و متوسط، برای تسهیل تجارت و سرمایه‌گذاری فرامرزی کار خواهد کرد.

اداره دولتی ارز خارجی داده‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ذخایر طلای چین با ۷.۲۳ میلیون اونس در سال ۲۰۲۳ افزایش یافته و به ۷۱.۸۷ میلیون اونس رسیده است. دسامبر چهاردهمین ماه متوالی بود که چین ذخایر طلای خود را افزایش داد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.