سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری دنا را تمدید کرد/ تحویل بیش از ۸۰۰۰ دنا در روزهای آینده

به دنبال اعمال بهبودهای صورت گرفته در محصول دنا و تمدید مجوز شماره‌گذاری این محصول توسط سازمان ملی استاندارد، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد که بیش از ۸۰۰۰ دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری و تحویل مشتریان خواهد شد. به گزارش ایسنا، طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد

کد خبر : 3293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری دنا را تمدید کرد/ تحویل بیش از ۸۰۰۰ دنا در روزهای آینده



به دنبال اعمال بهبودهای صورت گرفته در محصول دنا و تمدید مجوز شماره‌گذاری این محصول توسط سازمان ملی استاندارد، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد که بیش از ۸۰۰۰ دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری و تحویل مشتریان خواهد شد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد و بهبودهای اعمال شده در محصول دنا، بیش از ۸۰۰۰ دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری و تحویل مشتریان خواهد شد.

ایران‌خودرو ضمن قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد، از آغاز فرآیند شماره‌گذاری خانواده محصول دنا و تحویل به مشتریان در روزهای آینده خبر داده است.

با توجه به انجام پروژه بهبود قفل درهای خودرو دنا، این تغییرات و بهبودها مورد تایید سازمان استاندارد قرار گرفته و با مجوزهای صادر شده، شماره‌گذاری دنا از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.