مشارکت بیش از ۴۱ هزار داوطلب در برنامه اهدای خون طی ۹ ماه نخست امسال

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از مشارکت ۴۱ هزار و ۱۴۸ داوطلب در برنامه بشردوستانه اهدای خون در قالب طرح ملی حمایت ماندگار طی ۹ ماه نخست امسال خبر داد. به گزارش ایسنا، وحید سلیمی‌گفت: طرح «حمایت ماندگار» با همکاری مشترک سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون، با هدف اهدای خون

کد خبر : 3331
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
مشارکت بیش از ۴۱ هزار داوطلب در برنامه اهدای خون طی ۹ ماه نخست امسال



رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از مشارکت ۴۱ هزار و ۱۴۸ داوطلب در برنامه بشردوستانه اهدای خون در قالب طرح ملی حمایت ماندگار طی ۹ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، وحید سلیمی‌گفت: طرح «حمایت ماندگار» با همکاری مشترک سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون، با هدف اهدای خون سالم به بیماران و نیازمندان فرآورده‌های خونی و با مشارکت داوطلبان، به صورت منظم و دائمی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سلیمی تصریح کرد: این طرح با حضور داوطلبان در پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون کشور اجرا شده است.

وی افزود: با حضور داوطلبان بشردوست در این مراکز، ۶۳هزار و ۲۵۱ واحد خون سالم به بانک های خون سراسر کشور اهدا شد تا در اختیار بیماران قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ سلیمی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت داوطلبان نوع‌دوست در این طرح بشردوستانه گفت: از داوطلبانی که علاقمند به کمک در تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز هستند، دعوت می‌شود تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر، ما را در این امر مهم همراهی کنند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.