۱۱هزار مجوز برای جذب نیروهای بهداشتی در استخدام‌های جدید وزارت بهداشت

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مجوزهای استخدامی در آزمون اخیر وزارت بهداشت به جذب بهورز و نیروهای بهداشتی اختصاص یافت که قریب به ۱۱ هزار مجوز بود؛ گفت: این امر عزم وزارت بهداشت و دولت مردمی برای توسعه حوزه بهداشت را به‌خوبی نشان می‌ دهد. به گزارش ایسنا، اجلاس

کد خبر : 3354
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
۱۱هزار مجوز برای جذب نیروهای بهداشتی در استخدام‌های جدید وزارت بهداشت



معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مجوزهای استخدامی در آزمون اخیر وزارت بهداشت به جذب بهورز و نیروهای بهداشتی اختصاص یافت که قریب به ۱۱ هزار مجوز بود؛ گفت: این امر عزم وزارت بهداشت و دولت مردمی برای توسعه حوزه بهداشت را به‌خوبی نشان می‌ دهد.

به گزارش ایسنا، اجلاس مشترک معاونان «بهداشت» و «توسعه مدیریت و منابع» وزارت بهداشت در سالن شهید یاسینی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر بهروز رحیمی در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت در توجه ویژه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای احیا و توسعه نظام شبکه بهداشت کشور، خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده در حوزه بهداشت، همواره موجب ارتقای سلامت جامعه می‌ شود.

وی در ادامه سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع هم در سطح وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بهداشت محور عنوان کرد و افزود: معاونان توسعه برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه بهداشت که به شدت مورد تأکید و توجه وزیر بهداشت است، نباید از هیچ تلاش وکوششی دریغ کنند زیرا اعتقاد داریم که اولویت بهداشت بر درمان هم به سلامت جامعه منجر می‌شود و هم پرداختی از جیب مردم را کاهش می‌دهد.

رحیمی موفقیت‌ های دولت سیزدهم در حوزه بهداشت را کم‌نظیر دانست و گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون در تمامی مؤلفه‌های مرتبط با بهداشت شاهد رشد محسوس بوده‌ایم که این امر نشان از زحمات بی‌دریغ کارکنان بهداشتی و تعامل بسیار خوب معاونت‌های بهداشت و توسعه دارد.

وی ضمن یادآوری تلاش‌های فراموش‌نشدنی نیروهای بهداشتی در مقابله و کنترل بیماری کرونا و واکسیناسیون عمومی کشور، افزود: با زحمات و پیگیری‌ های دکتر فرشیدی، معاون بهداشت، برنامه‌های مناسبی برای ارتقای رفاهیات و پرداختی کارکنان حوزه بهداشت داریم.

وی یادآور شد: بخش قابل توجهی از مجوزهای استخدامی در آزمون اخیر وزارت بهداشت به جذب بهورز و نیروهای بهداشتی اختصاص یافت که قریب به ۱۱ هزار مجوز بود؛ این امر عزم وزارت بهداشت و دولت مردمی برای توسعه حوزه بهداشت را به‌خوبی نشان می‌ دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به سیاست‌های عدالت محور وزارت بهداشت در دولت مردمی برای توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار، تکمیل و بهره‌برداری بیش از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی در ۲ سال اخیر و برنامه‌ریزی جهت اتمام ۲هزار پروژه دیگر که در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد رسیده است را نهضتی عظیم در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی کشور قلمداد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع از تامین منابع مالی و حمایت کامل و همه جانبه از این برنامه مهم خبر داد و گفت: معتقدیم نظام سلامت کشور با عملکرد درخشان و موثر حوزه بهداشت شأنیت بین‌المللی ‌دارد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.