لزوم فعالیت سینماهای باغ کتاب در جشنواره فیلم فجر

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران بر لزوم فعالیت سینماهای باغ کتاب در جشنواره فیلم فجر تأکید کرد. به گزارش ایسنا، احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه نظم جهانی که چند کشور بر دنیا حاکم کردند و خود را کدخدای دنیا می دانند؛ آبرویشان

کد خبر : 3400
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
لزوم فعالیت سینماهای باغ کتاب در جشنواره فیلم فجر



رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران بر لزوم فعالیت سینماهای باغ کتاب در جشنواره فیلم فجر تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه نظم جهانی که چند کشور بر دنیا حاکم کردند و خود را کدخدای دنیا می دانند؛ آبرویشان رفته است، گفت: این دیکتاتورها پشت نسل کشی مانده‌اند و به جای جلوگیری از نسل کشی به مدافع حمله می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری های مکرر خود در مورد مجموعه سینماهای باغ کتب گفت: پنج سال است که ۱۳۰۰ صندلی سینما در باغ کتاب از مدار خدمت خارج شده بود که هفته گذشته  این سینماها پس از پیگیری های مکرر تحویل شهرداری تهران شده و امیدواریم این ۱۳۰۰ صندلی سینما که به خدمات فرهنگی اضافه می شود تا دهه فجر  و جشنواره فیلم فجر وارد مدار شود.

علوی ادامه داد: انصافا این مجموعه‌ها خدمت ارزنده ای به شهر بود و حیف بود که ۵ سال در آنها بسته بماند. در آستانه فصل بودجه ریزی قرار داریم و قرار بود تشکیل سازمان گردشگری تعیین تکلیف شود که امیدواریم  در لایحه بودجه سال آینده برای سازمان گردشگری  بودجه‌ای در نظر گرفته شده باشد.

به گفته وی، هنوز خبری نداریم که می خواهند لایحه برای تشکیل سازمان گردشگری بدهند یا نه و امیدواریم قبل از تصویب بودجه سرانجام سازمان گردشگری را تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.