سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه تصویب شد

سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و سهیم شدن تولیدکنندگان محتوا در درآمدهای حاصله به تصویب اعضای شورای‌عالی فضای مجازی رسید. به گزارش ایسنا، نود و هشتمین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد. در این جلسه سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و

کد خبر : 3622
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه تصویب شد



سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و سهیم شدن تولیدکنندگان محتوا در درآمدهای حاصله به تصویب اعضای شورای‌عالی فضای مجازی رسید.

به گزارش ایسنا، نود و هشتمین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این جلسه سند سیاست‌ها و الزامات تعرفه‌گذاری ترافیک شبکه و سهیم شدن درآمد محتوا که پیش از این در جلسات کارشناسی متعدد و با حضور اعضای حقیقی، حقوقی و خبرگان این حوزه در بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفته بود، به بحث گذاشته شد و نهایتاً به تصویب اعضای شورای‌عالی فضای مجازی رسید.

به موجب این سند تولیدکنندگان محتوا از قبیل کاربران فعال در سکوها و شبکه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان محتواهای تخصصی و حرفه‌ای و همچنین رسانه‌های اجتماعی کوچک و محلی در درآمد حاصل از فروش ترافیک سهیم خواهند شد. همچنین بر اساس این سند سکوها و سامانه‌های ارائه دهنده خدمات کاربردی به مردم نیز توسعه و تقویت خواهند شد.

در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی همچنین مقرر شد پیشنهادات جدید اعضای شورا نسبت به جزئیات این سند در دبیرخانه مطرح و پس از جمع‌بندی، تشریفات قانونی تصویب و ابلاغ آن طی شود.

رئیسی در این جلسه با تایید نکات اعضای شورا مبنی بر اینکه این سند می‌تواند گام موثری در جهت اشتغالزایی و توسعه فعالیت‌های مردمی در فضای مجازی و تقویت آنها باشد، تولید محتوا و حمایت از تولیدکنندگان محتوا را موضوعی مهم دانست و از دستگاه‌های مرتبط خواست در توجه به سیاست‌ها و الزامات این سند نگاهی ملی داشته باشند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.