حزب موتلفه ۲۵۰ داوطلب اصلح و صالح از دیدگاه خود را معرفی می‌کند

شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای درباره انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد که اسامی ۲۵۰ نفر از داوطلبان اصلح و صالح در وقت مقتضی قانونی را اعلام خواهد کرد. به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم   ان الله یامرکم ان تودّوا الامانات الی اهلها در بهمن

کد خبر : 3624
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۵
حزب موتلفه ۲۵۰ داوطلب اصلح و صالح از دیدگاه خود را معرفی می‌کند



شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای درباره انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد که اسامی ۲۵۰ نفر از داوطلبان اصلح و صالح در وقت مقتضی قانونی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

ان الله یامرکم ان تودّوا الامانات الی اهلها

در بهمن جاویدان در آستانه میلاد مسعود امیر مومنان، مظهر عدل و حکومت اسلامی و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند، شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی با افتخار اعلام می دارد:

در اطاعت از رهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در رابطه با تحول و تکامل همه جانبه در گام دوم انقلاب اسلامی، بمنظور حل مشکلات کشور در امور اداری، اجرایی، قضایی، اقتصادی و فرهنگی، تشکیل جامعه نمونه اسلامی، دولت کریمه و تمدن نوین اسلامی، با سیاست حفظ وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، با همفکری و همکاری دبیران محترم حزب در سراسر کشور و صاحبنظران روحانی، دانشگاهی و حزبی، فهرست افراد اصلح و صالح از دیدگاه خود را در همه حوزه‌های انتخابیه بررسی و در نهایت به حدود ۲۵۰ نفر رسید که اسامی آنها در وقت مقتضی قانونی اعلام خواهد شد.

از این تعداد حدود ۲۰ نفر مربوط به شهر تهران بزرگ است که ۱۰ نفر بقیه در مشاوره‌های با همه فعالان در صحنه انتخابات، اضافه خواهند شد.

حمایت هر یک از تشکل ها، جبهه‌ها و شوراها از این افراد مورد احترام موتلفه اسلامی می‌باشد.

حزب مؤتلفه اسلامی در راستای تحقق مشارکت بالاتر پای صندوق‌های رای و انتخاب آزاد، با معرفی افراد اصلح و ارجح، تحول شناس و تکامل آور، به جهت شکل‌گیری مجلس تحول و تکامل، با برنامه‌های اساسی و اصولی، درباره حدود ۶۰ معضل کشور، همه نوع سعی و تلاش را داشته و خواهد داشت.

تشکیل مجلس تحول و تکامل منطبق با شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و موقعیت و اعتبار اسلام و ملت بزرگ ما و ساختن جامعه‌ای کاملاً شاد و قانونمند و دارای رفاه عادلانه و خالی از دغدغه‌های معیشتی خانواده‌ها، هدف و خواسته اصلی مردم و مؤتلفه اسلامی است.    

همه با هم در ۱۱ اسفند، با رای بالاتر خود خشنودی خداوند، شهدا و مظلومان جهان را رقم خواهیم زد.

رئیس شورای انتخابات حزب مؤتلفه اسلامی

دکتر بادامچیان ـ سوم بهمن ۱۴۰۲

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.