معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمود عطایی‌کاریزی؛ متهم ردیف بیست‌وششم

محمود عطایی‌کاریزی متهم ردیف بیست‌وششم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است. به گزارش ایسنا، محمود عطایی‌کاریزی متهم ردیف بیست و ششم پرونده است و او قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و بین سال‌های ۱۳۴۸-۱۳۴۹ به دلیل نفوذ قومی و منطقه‌ای که داشته، مسئول تهیه‌ سلاح برای تشکیلات می‌شود. او به همین

کد خبر : 3649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۴۵
معرفی متهمان دادگاه منافقین/ محمود عطایی‌کاریزی؛ متهم ردیف بیست‌وششم



محمود عطایی‌کاریزی متهم ردیف بیست‌وششم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

به گزارش ایسنا، محمود عطایی‌کاریزی متهم ردیف بیست و ششم پرونده است و او قبل از انقلاب، جذب گروهک منافقین شده و بین سال‌های ۱۳۴۸-۱۳۴۹ به دلیل نفوذ قومی و منطقه‌ای که داشته، مسئول تهیه‌ سلاح برای تشکیلات می‌شود. او به همین منوال، مدتی در زمینه‌ی تهیه و تأمین مواد منفجره و اسلحه از طریق مرز پاکستان و افغانستان فعالیت می‌کند. 

محمود عطائی که جزو عناصر فکری گروهک تروریستی منافقین شناخته می‌شود. او همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، به فعالیت‌های خود برای گروهک به عنوان مسئول تبلیغاتی و نظامی در خراسان ادامه می‌دهد. او که جزء کاندیدای منافقین در دوره‌ی اول انتخابات مجلس در تایباد نیز بوده، پس از مدتی به کردستان متواری و از آنجا به فرانسه رفته و در سال ۱۳۶۴، مسئول مقر اشرف می‌شود.

در ادامه و در آذرماه سال ۱۳۷۴، او به عضویت شورا و ستاد شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین درآمده و همسرش نیز عضو شورای نفاق می‌کند. 

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۷۴/۶-۲۰۰۲ است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.