الحاق پل pmp شناور و هجومی به گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش

آیین عملیات الحاق پل pmp شناور و هجومی کاملا بومی به گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری در روخانه کارون اهواز انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین عملیات الحاق پل pmp شناور و هجومی

کد خبر : 3655
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
الحاق پل pmp شناور و هجومی به گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش



آیین عملیات الحاق پل pmp شناور و هجومی کاملا بومی به گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری در روخانه کارون اهواز انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین عملیات الحاق پل pmp شناور و هجومی به گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی این نیرو، گفت: با تولید و بهره برداری پل شناور و هجومی کاملا بومی، جمهوری اسلامی ایران در ردیف شش کشور تولید کننده این نوع پل در دنیا قرار گرفت.

وی با بیان این‌که «طراحی و ساخت این نوع پل توسط متخصصان نیروی زمینی ارتش و شرکت ماشین‌سازی اراک با همکاری شرکت‌های دانش بنیان انجام شد»، تاکید کرد: کاهش هزینه، خودکفایی در تولید انبوه، دست یافتن به فناوری ساخت و تولید از جمله مولفه‌های مهم و بارز این دستاورد ملی بوده است.

وی همچنین گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی و پل شناور را یکی از یگان‌های منحصر به فرد در ارتش خواند و افزود: این گروه انواع پل‌ها را طراحی و تولید کرده که پل pmp شناور و هجومی از جمله دستاوردهای کاملا بومی است که از این پس در عملیات‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.