پیش‌بینی عبور از تحقق ۱۷۲درصدی بودجه در شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران عنوان کرد: تا این لحظه ۹۳درصد بودجه سال جاری در شهرداری تهران محقق شده و پیش‌بینی ما این است که از مرز ۱۷۲ درصد عبور کند. به گزارش ایسنا، لطف الله فروزنده با تأکید بر تحقق ۹۹ درصدی رقم بودجه در سال ۱۴۰۰ و تحقق  ۱۳۷ درصدی بودجه

کد خبر : 3711
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۱۶
پیش‌بینی عبور از تحقق ۱۷۲درصدی بودجه در شهرداری تهران



معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران عنوان کرد: تا این لحظه ۹۳درصد بودجه سال جاری در شهرداری تهران محقق شده و پیش‌بینی ما این است که از مرز ۱۷۲ درصد عبور کند.

به گزارش ایسنا، لطف الله فروزنده با تأکید بر تحقق ۹۹ درصدی رقم بودجه در سال ۱۴۰۰ و تحقق  ۱۳۷ درصدی بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهارکرد: در آغاز حضور مدیریت شهری ششم، در ۶ ماهه دوم سال ، ۹۹ درصد بودجه محقق شد و در سال  ۱۴۰۱ نیز مجددا این اتفاق را رقم زدیم، عبور از بودجه و تحقق آن تنها در دوره مدیریت شهری ششم صورت گرفته و در تاریخ بلدیه بی سابقه است. 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ رقم ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان برای بودجه شهرداری توسط شورا مصوب شد، که با تلاش همکاران، ۶۹ هزار و ۸۳ میلیارد تومان محقق شد، گفت: نه تنها در سال گذشته از سقف مصوب عبور کردیم، بلکه امسال نیز بی‌نظیرترین تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری رقم خورده است.

وی درباره تحقق بودجه طی سال‌های اخیر عنوان کرد: تا این لحظه ۹۳درصد بودجه سالجاری محقق شده و پیش‌بینی ما این است که از مرز ۱۷۲ درصد عبور کند. 

بنا بر این گزارش، معاون شهردار تهران با اشاره به افزایش رقم تبصره بودجه امسال افزود: در بودجه متمم سال۱۴۰۲ درخواست کردیم رقم به ۱۰۷ همت برسد و این غیراز تبصره می باشد و امیدواریم در اسفند ماه مجدداً متمم ارائه دهیم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.