برگزاری ۱۵۶ اردوی جهادی در دهه فجر

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا گفت: ۱۵۶ اردوی جهادی در استان در دستور کار قرار دارد. سردار سیاوش مسلمی در نشستی با خبرنگاران که روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، اظهارکرد: ۲۵۸ میز خدمت در استان برپا می‌شود و ۵۴ عنوان برنامه در بیش از ۱۱ هزار سرفصل در

کد خبر : 3771
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
برگزاری ۱۵۶ اردوی جهادی در دهه فجر



ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا گفت: ۱۵۶ اردوی جهادی در استان در دستور کار قرار دارد.

سردار سیاوش مسلمی در نشستی با خبرنگاران که روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، اظهارکرد: ۲۵۸ میز خدمت در استان برپا می‌شود و ۵۴ عنوان برنامه در بیش از ۱۱ هزار سرفصل در بسیج استان مازندران در دستور کار است.

وی با اشاره به دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته از سایر برنامه‌های دهه فجر خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی در قالب مسابقه، محافل و نشست‌ها، برپایی ۴۵۵ برنامه قرآنی راه‌اندازی کاروان شورآفرینی انقلاب در ۵۳ نقطه و اردوهای پیشرفت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا، تصریح کرد: ۱۵۶ اردوی جهادی در استان در دستور کار قرار دارد. همچنین از زمان شکل‌گیری بسیج سازندگی در استان تاکنون بیش از چهار هزار و ۴۵۰ پروژه عمرانی در قالب محرومیت‌زدایی با هزینه‌ای بیش از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد انجام شده است.

مسلمی ادامه داد: همچنین دو هزار و ۷۹۵ پروژه عمرانی در حوزه محرومیت‌زدایی در استان در دست اجراست و سه هزار ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

مسلمی درباره نیروگاه زباله‌سوز ساری، گفت: ۹۸ درصد از ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ایجاد شده است.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دهه‌فجر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و انقلاب از جمله طرح‌هاست.

فرمانده سپاه کربلا از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی کم بهره خبر داد و گفت: ۳۴۶ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه در نظر گرفته شد و ۴۰۶ نفر تسهیلات دریافت کردند.

سردار مسلمی با اشاره به دستاوردها و تلاش‌های بسیج و خدمت‌رسانی به مردم  در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱ میلیون و ۳۲۹ هزار خدمت در حوزه‌های مختلف با ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل خیرین مردم انجام شد.

وی از برگزاری نمایشگاه علمی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی خبرداد و گفت:  ۱۲۹ اردوی فرهنگی در این ایام پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.