افتتاح ۶۱ پروژه کشاورزی همزمان با دهه فجر در قم

ایسنا/قم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از افتتاح و بهره برداری ۶۱ پروژه در حوزه کشاورزی با اعتباری بالغ بر۲۴۵۸ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر امسال در قم خبر داد. محمدرضا حاجی‌رضا ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت : ۶۱ پروژه

کد خبر : 3789
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
افتتاح ۶۱ پروژه کشاورزی همزمان با دهه فجر در قم



ایسنا/قم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از افتتاح و بهره برداری ۶۱ پروژه در حوزه کشاورزی با اعتباری بالغ بر۲۴۵۸ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر امسال در قم خبر داد.

محمدرضا حاجی‌رضا ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت : ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۵۸ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: با افتتاح این تعداد از پروژه‌ها، ۱۷۴۷ شغل مستقیم در بخش روستایی و کشاورزی استان قم ایجاد خواهد شد.

حاجی رضا با اشاره به عناوین پروژه‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: پروژه‌های آب و خاک، آبیاری کم فشار و پرفشار، سامانه‌های نوین آبیاری، احیا و مرمت قنات، هشت طرح دامی، پنج طرح صنایع تبدیلی و غذایی، هشت پروژه باغبانی و گلخانه‌ای، سه طرح تحقیقاتی و ترویجی و یک بهره‌برداری عشایری از جمله این پروژه‌ها است.

وی گفت: در سالی که به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده یکی از مأموریت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قم تأمین امنیت غذایی همراه با رشد تولید است که در این راستا تولید ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در دستور کار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در زمینه سلامت غذایی نیز وظایفی بر عهده دارد و امیدواریم در ایام‌الله دهه فجر بتوانیم بخشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان را معرفی کنیم.

حاجی رضا تاکید کرد: مسئولیت کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر به عهده سازمان جهاد کشاورزی استان است که ضمن برگزاری جلسات و هماهنگی با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی با محوریت روستاها و عشایر استان در این دهه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.