پیام تسلیت زاکانی در پی درگذشت مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران

شهردار تهران با صدور پیامی درگذشت مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری پایتخت را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمد امیرآبادی – مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران – را تسلیت گفت. در متن این پیام

کد خبر : 3835
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
پیام تسلیت زاکانی در پی درگذشت مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران



شهردار تهران با صدور پیامی درگذشت مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری پایتخت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمد امیرآبادی – مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران – را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

« کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ

باسمه تعالی

خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم محمد امیرآبادی، موجب بسی تأثر و تألم خاطر شد. آن مرحوم که از مدیرانِ جوان، خوشنام و پُرتلاش شهرداری تهران بود، با تخلّق به اخلاق حسنه، شکیبایی، اخلاص در عمل و روحیه جهادی، تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و حرفه‌ای به شهروندان عزیز تهرانی مبذول داشت و حقیقتاً در این عرصه مبارک، بسیار خوش درخشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانگداز به خانواده محترم و معزّز ایشان و خانواده بزرگ شهرداری تهران، از درگاه الهی غفران و رحمت واسعه را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.»

گفتنی است محمد امیر آبادی – مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران – روز گذشته ( ۱۲ بهمن ماه) بر اثر گازگرفتگی درگذشت.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.